Rock On

2016/03/16

Kesää odotellessa ja kevättä rinnassa

Tää viime viikko oli aika aktiivinen. Luovuutta on käytetty, koulussa olen leikkinyt InDesignilla ja Illustratorilla sekä vapaa-ajalla tussit ovat olleet ahkerassa käytössä, tosin lisäksi olen käyttänyt eka kertaa vesivärejä sitten peruskouluajan. Viikonloppuna olin kaverilla, ja netti pimahti täydellisesti sinä aikana. Onneksi mun puhelimessa on nykyään 3G-verkko, muttei netti siinä ole tarpeeksi hyvä.


Mä en pystynyt päivittämään tätä blogia tämän takia, eikä photoshoppauskaan oikein innostanut. Mä vietin aikaani vain mielenkiinnonkohteideni parissa, nukkuen ja ulkona ollessa. Euron päiville aion mennä ja otin iloni täysillä irti kevään ekoista päivistä. Olen onnistunut unohtuneiden kulttilevyjen metsästämisessä, ja seikkailut niiden parissa sen ko jatkuvat. Teen niistä vielä joskus erikoispostauksen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Saa, ja pitää lähettää palautetta kuvista ja miksei myös kirjoitteluista.