Rock On

2016/02/10

Piristyksiä sosekelin keskellä





Viime viikko alkoi huonosti, mutta päättyi kerrankin hyvin. Elin persaukisena läpi viikon, ja sen takia en kehdannut mennä keskustaan. Onneksi oli muutakin tekemistä. Kävin Hapessa ja Tyttiksellä piirtämässä. Kaverini kävi mun luona leffaa kattomassa, joka oli meidän mielestä kyllä pettymys. Se sama kaveri oli mun kanssa viettämässä kiinalaista uutta vuotta.




Viime viikolla kamera oli jäähyllä akun loppumisen takia. Olisin kyllä halunnut julkaista postauksen jo viime viikolla, ennen tätä Kiinalaista uutta vuotta - mutta minkäs teet ko laturia ei meinannut millään löytyä. Lähellä oli, että uusi kameran laturi piti ostaa - mutta onneksi löysin laturin perjantaina. Perjantai-illan nukuin suosiolla, koska koko viikonloppu on buukattu täyteen ohjelmaa.




En tällä kertaa mennyt eturiviin, osittain mun kaverini toivomuksesta, osittain mun halusta käyttää tätä mun manuaalista 70-300 mm obua, koska tää mun 18-55 mm ei ole tarkoitettu manuaalisesti säädettäväksi. Kelaa... olin viidettä kertaa Kiinalaisessa uudessa vuodessa, ja ekaa kertaa kulkuessa. Ilotulituskuvaukset menivät huonon sään takia historiallisen huonosti. Niin tapahtui tän viikon alullekin.



3 kommenttia:

  1. Vitsi miten upeita kuvia !! :)

    http://kiiainnanmaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Waude mitä kuvia! Tuli tosi kulturellifiilis näistä ja alko matkakuume nousemaan välittömästi! :D

    http://emmikristiinan.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Saa, ja pitää lähettää palautetta kuvista ja miksei myös kirjoitteluista.