Rock On

2015/12/05

Sinä olit se syy, miksi lähdin Heurekaan


Viikon ekat neljä päivää olivat hirveitä, oli niitä valomaalauksia tai ei. Meinasin menettää tällä viikolla kaksi ystävää ja vietinkin suurimman osan ajastani himassa. Mä en voi sille mitään että koko ajan on sellanen olo, että voi ko voisin olla julkkis, niin voisin tilittää mun ongelmistani koko maailmalle... vaikka tiedän, että tollasella huomiohuorauksella saisin vain tappouhkauksia sun muita elämäm_koululaisilta...


Mutta onneksi löysin ilmaistapahtuman, tällä kertaa Heurekan toimesta. Olikin ko lottovoitto, että tuli tää tapahtuma vastaan, kiitos kuuluu mun kaverille ja sen kaverille. Ajattelin eka, että jospa mä olisin senkin perjantain mun kaverini kanssa, mutta se oli vaan että "en pääse, mulla on parempaa tekemistä" ~ sitten muutaman aprikoinnin jälkeen päätin vaan että menen Heurekaan.


Mä olen elämäni aikana käynyt Heurekassa aikasemmin vain kerran elämäni aikana, ja siitä on 7 vuotta aikaa, eikä siitä reissusta ole kuvia. Okei, oon mä käynyt yläkoulun aikana toisen kerran - mutta mä en laske sitä reissua kunnon käynniksi, koska käytiin vaan siinä hirveässä ruumisnäyttelyssä sekä planetaariossa. Joten ilmaispäivä Heurekassa oli ko kaksi kärpästä yhdellä iskulla.


Mutta sitten kaverini tuli mun iloksi, . Sitten mun tuttuni vaan tupsahtivat Heurekassa ja jättivät mut ja kaverini pulaan, olivat kolmistaan eivätkä puhuneet mulle miltei sanaakaan. Kaiken kruunasi se, että ne lähtivät sanomatta mun kaverille "hei hei". Monta kertaa sen aikana meinasin mennä info-pisteelle kuuluttamaan kavereitani. Ens kerralla eri kaveriporukalla näihin tapahtumiin.

Hyvää itsepäisyyspäiväaattoa, ja niihin tunnelmiin lisää huomisen joulukalenteriluukussa!

2 kommenttia:

  1. Tosi mageita kuvia ja gifejä! Mä kävin viimeks heurekassa ehkä nelosella (5 vuotta sitten) enkä oo oikeen sen jälkeen halunnu mennä uudestaan. Jotenkin turhan kallis - ja tylsä - paikka mun makuun :D Toisaalta voishan sieltä löytyä jotain, kun noi näyttelyt kuitenkin vaihtuu. Voi ei :/ Tosi harmi, et siellä kävi noin! Mulle on kanssa käyny samalla tavalla...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, mäkin olisin jättänyt ton reissun väliin ellei olisi tullut vastaan tätä ilmaispäivää. Liian kallis on kyllä munkin makuun kahvilaa myöten. Näyttelyt luojan kiitos vaihtuvat, se parin-kolmen vuoden takainen ruumisnäyttely oli jotain aivan järkyttävää.

      Tällä kertaa mun kaverini kaverit sentään kertoivat mulle että ne lähti. Olen kyllä pahoillani mun kaverini puolesta, ko sille ei ole ilmoitettu.

      Kiitos kehuista!

      Poista

Onko asiaa? Hyvä.
Vastaanko? Kyllä.

Mutta muista, lähetä vain sellaista palautetta jollaista sie myös mahdollisesti kestäisit.