Rock On

2015/11/29

Eksynyt oon asvalttiviidakkoon

Ekat pikkujoulut on takanapäin ja lisää joulujuttuja on luvassa. Nimittäin pistän joulukalenterin tiistaina pystyyn. Ulkona eikä kotonani ole kovinkaan jouluista tälläkään kertaa...


Perjantai meni odottamasti; eka luulin ettei mulle tekemistä olisi ollenkaan suotu, mutta mun menot kesti ko kestikin puoleenyöhön saakka. Tosin mun kaverini jätti mut Lepuskiin tunneiksi, sillä välin ko hänen piti mennä kotia tekemään ruokaa perheelleen ja lepäämään. Sitten se tuli ja soitti tietämättäni samasta junasta, missä olin. Mentiin lopulta yhtä matkaa Fazerin kahvilaan. Se tarjoutui lopulta toisen kaverin saattajaksi, samaan aikaan ko mä juttelin muiden poikien kanssa.


Lauantai, eli eilinen, meni pikkujoulujen vietoksi. Mun piti mennä Kamppiin ennen sinne menoa, mutta sitten unohdin kaikessa kiireessä koko hössäkän. Turvauduin Reittioppaaseen, ja tavanomaiseen tapaan eksyin. Eli seuraavalla kerralla ko menen sinne, en käytä reittiopasta, vaan koukkaan keskustan kautta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Onko asiaa? Hyvä.
Vastaanko? Kyllä.

Mutta muista, lähetä vain sellaista palautetta jollaista sie myös mahdollisesti kestäisit.