Rock On

2015/12/22

Luukku 22: Onnistuneet ei-julkaistut kuvat

Tänään julkaisen kuvia, joita en ole saanut aikaseksi julkaista, vaikka olisinkin halunnut niitä tässä blogissa julkaistavan aikasemmin. Tässä niitä tulee!

Yksi niistä valomaalauksista mitä olen ottanut koulussa, eli tän kuvan ottamisesta ei ole ko noin kuukausi. Ihmettelen itsekin miksen julkaissut tätä ko vasta nyt. Ilmeisesti en silloin ollut tyytyväinen tähän kuvaan, vaikka tää kuva on mun mielestä aika upea...


Tämä kuva on otettu puolivahingossa Kiinalaisessa uuden vuoden juhlinnassa. Toisaalta hyväkin juttu että tää julkaistiin näin joulun alla, punainen ko on.


Tää kuva olisi ollut hyvä aikanaan esim. esittelykuvaksi, mutta mä en tietenkään tyhmänä tajunnut silloin ko. asiaa. Onneksi näitä hyviä otoksia voi laittaa tb-kuvina tällaisiin postauksiin.


Tää kuva on julkaistu aiemmin kyllä Instagramissa, mutta ei täällä blogissa. Vastaus on selkeä ko mikä, tää kuva on otettu helmikuussa ja mä en ole postannut helmikuussa tänne kertaakaan. Ja syykin on; ei ollut inspistä postailla. 


Tää kuva oli yksi vaihtoehto valintaprosessissa, mutta päätin laittaa tän kuvan sijaan toisen samantyyppisen. Mikäs siinä, molemmat ovat hyviä kuvia, mutta tää kuva hävisi mittelön.


Näitä Sääksjärvi-kuvia tuli mun filmiin kymmeniä, ellei jopa satoja. Mun oli pakko karsia suurin osa pois valintaprosessin aikana ja tää kuva oli yksi niistä.


Tätä ei uunituoreena julkaistu sen takia, että tän kuvan ottopäivälle osui myös rapujuhlat, joista otin paljon kuvia ja ne veivät sitten paljon palstatilaa siitä postauksesta.


Tavallaan on helpotus, että luukkuja on jäljellä enää tän jälkeen 2+1, jonka jälkeen voi vaan rennosti palata arkitahtiin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Saa, ja pitää lähettää palautetta kuvista ja miksei myös kirjoitteluista.