Rock On

2015/11/03

Uusi sivu käännetty monilla tavoin




Vaikka otsikko ehkä olisi harhauttanut teitä, niin en - en ole aloittanut uutta blogia. Ulkoasu on mennyt kyllä uusiksi. Hyvästi varjoiset kuvien reunat ja viallinen biljardisomesössötys, ja tervetuloa uuden värinen ja -tyylinen Mireten maailma.




Kävin kaverini kanssa keskustassa kuvaamassa monilla eri tavoin. Hänen blogi vasta kokikin muodonmuutoksen, tosin osittain vahingossa. Samainen tyyppilö teki mulle ulkoasun toissapäivänä, koska mä en ite ole saanut bugien takia muokatuksi ulkoasua ja näin kävi, että luovutin. Onneksi, sillä toi ulkoasu on poistanut suurimman ongelmani tässä blogissa; kuvissa olleet varjostukset. Spä'sseb*, Jenni!




Lisäksi kuvat tulevat olemaan jatkossa 800 px leveät. Pidän iloiksenne myös näitä vanhoja postauksia, mutta jatkossa noi kuvat eivät tule olemaan niin pieniä, ko mitä edelliseen postaukseen mennessä olleet kuvat. Kuvat tulevat olemaan jatkossa myös mahdollisimman neutraaleja ja vintage-tyylisiä.




Olen aika tyytyväinen myös siihen, että voin laittaa nyt myös niitä pystykuviakin, ilman että kuvista tulee muuten snadimmat, kiitos Bloggerin tinalojen säätöksien. Kuha pistää leveyden samaksi ko muissakin kuvissa. Mutta nyt muihin kuulumisiin...




Olin viime viikolla tapaamassa pitkästä aikaa kavereitani Sardea ja Karoa. Sitten olin Kuviskerhossa tavalliseen tapaan ja sen jälkeen vein kaverini Itikseen tunniksi. Siellä puhuttiin viimevuotisesta ja mä tunsin itseni hirviöksi, koska hän ei silloin ole puolustanut mua. Kohta lisää, mutta näin perjantaina mun kaveriani Jeltsua Lepuskissa. 




Keskiviikkona siis puhuttiin mun kaverini kanssa aika rankkojakin juttuja. Tajusin, että aikani valmentavalla oli helvettiä ja kasvamista siitä väkivaltaisesta ja kuoreenvetäytyneestä Miretestä muuten vaan tunneherkäksi ja kaveririippuvaiseksi Mireteksi. Tajusin vihdoin ja viimein, että mua todella on kiusattu valmentavalla. Ja tajusin myös sen, että yksinäisyyteni oli syynä siihen, että olin sellanen ko olin.

*Kiitos koltan kielellä

4 kommenttia:

  1. Kiva, kun pidät! c: Ja jee, näin monta mun ottamaa kuvaa ja pari sellaistakin kuvaa, joissa mä näyn :'D

    Toi sun viimeisen kuvan maalaus on kyllä upee. Sitä mieltä olen yhä :o

    Ihana postaus, Mipsu ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En keksi muuta ko .... Kiitti! :3

      Poista
  2. Erittäin kiva uusi sivu käännetty :) Eli tykkään tästä uudesta ilmeestä täällä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitsaa. :3 mäkin oon tyytyväinen ko kuvista tuli suuremmat <3

      Poista

Onko asiaa? Hyvä.
Vastaanko? Kyllä.

Mutta muista, lähetä vain sellaista palautetta jollaista sie myös mahdollisesti kestäisit.