Rock On

2015/07/12

Huh huh hellettä ja vilskettä

Iltaa komppikset!
Nää pari viikkoa ovat olleet suurimmaksi osaksi lämpimiä. Täkki sai vihdoinkin mennä kesäunille, ja tekemistä riitti näille kahdelle viikolle. 



Tällaisia "helmiä" löysin Fiorellassa. Kaksoispiste-viiva-viiva-dee-dee-dee etenkin noi vasemmalla ja oikeella olevat. Ei millään uskois että noi paidat ovat tytöille... musta nää on pojille tarkoitettuja...
Viime viikolla kävin Lapinlahden puistossa. Ensiks muiden Tyttisryhmäläisten kanssa katsomassa mitä meiän näyttelylle kuuluu ja syömässä eväitä. He ottivat korvapuustia samaan aikaan ko mä söin omia eväitä. Sen jälkeen käytiin Fiorellassa, ja sitten palasin Lapinlahteen kuvaamaan ja keräilemään pulloja. Kolmesta kassillisesta puolet on kerätty Lapinlahdessa. Meinasin eksyä matkalla Ruoholahden metroasemalle, koska mun piti käydä hautausmaalla, joka olikin yllätykseksi kiinni. Jouduin käyttämään oikoreittinä kiviaitaa, sillä uloskäyntiä en löytänyt. Onneks mitään lasipulloja ei mennyt rikki eikä niitä jalkojakaan.




Seuraavana päivänä vietettiin sitten iskän synttäreitä. Mun piti syödä kakkua, mutta siitä syömisestä ei tullut yhtään mitään, koska söin liikaa perunoita ja tillikastiketta. Kävin sitten äitini lähdön jälkeen iskän kaa kävelyllä Kaivarissa. Sielläkin löysin paljon pulloja, olihan kyseessä lämmin lauantai-iltana. Pussit tursuivat pulloja, mä löysin niitä pulloja yli kolme kassillista. Jälleen kerran. Eli yli 30€ tienasin niistä viikon aikaan. Samaan aikaan iskä kuitenkin jaksoi mäkättää, että mun pitäis mennä kesätöihin. Sori vaan, mutta en pysty sairauksieni takia menemään paskaduuniin. Muutenkaan en oo normaali, niin...



Tällä viikolla kävin paljon ulkona. Kävin tällä viikolla keräämässä pulloja niin Itiksessä ko kylilläkin. Jotain pulloja mä tällä viikolla sain, mut en niin paljon ko viime viikolla. Tällä viikolla hommasin myös hiusvärit itelleni, joilla sitten värjään parin viikon päästä. Can't wait!

Stig
Egotrippi

Pete Parkkonen (vieraili parissa JVG:n biisissä)
JVG
Kävin tänään Grillimaisterin finaalissa, jonka ohessa oli ilmaiskonsertti! Ilmaiskonsertissa esiintyivät Hevisaurus, Bubble, Stig, Egotrippi, JVG ja Yö. Tällaisen SuomiPOP- ja Iskelmä-kanavien kasvattina mua sytyttivät etenkin Egotrippi ja Yö, koska molemmat toivat mieleeni muistoja. Jotkut muistot eivät olleet niin hyviä, koska kuuntelin osaa Yön biiseistä siihen aikaan, jolloin olin 12-vuotias. (Mä ko olin 12-vuotiaana ihan kauhee tapaus) Silti kaikkia biisejä pystyin fiilistelemään ilman sen suurempia koomisia tilanteita. Ja sainhan muistoksi Grillimaisterin rantapallon!


Viime yö oli muuten aika kylmä.
Ja siitä kyllä huomaa, ko jotkut kulkee täälläkin takit päällä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Onko asiaa? Hyvä.
Vastaanko? Kyllä.

Mutta muista, lähetä vain sellaista palautetta jollaista sie myös mahdollisesti kestäisit.