Rock On

2015/01/03

Uusi vuosi Senaatintorilla ja "jatkot" Tulimäessä



Breikkaajia. He tanssi koulukiusaamista vastaan. Breakdance on vaihtoehto sille turpaanvedolle ja mm. nämä tanssijat pitävät eri kouluilla breakdance-työpajoja. Itse esityksestä en saanut kuvaa, koska kameran laatu 0/5

Sirkusesittäjiä, en muista niitten kokoonpanonimeä, mutta he olivat 14-17-vuotiaita, eli kaikki heistä olivat mua nuorempia!
Riku Niemi Orchestra.
Jonna Tervomaa

Jukka Poika (ja taustatanssijat)
Vuosi 2014 on jätetty taakse ja alelaarit on paljolti käyty läpi. Toissapäivänä (31.12) siis kävin Itiksessä alennusmyynneissä, olen saanut itelleni alennushinnoilla pitkän kimonon, lyhythihaisen hupparin, mustan pitkän hameen (ei, ei ole muusta kankaasta ko trikoosta) sekä normihintaan kupposen. Lisäksi olen yrittänyt tehdä videota pari päivää. Siitä suurin aika meni säätelyyn, ei niinkään tekemiseen. Sain sen lopulta valmiiksi.




Tämä vuosi ei alkanut kovinkaan hyvin. Onnistuin jättämään avaimet ja kännykän himaan (ja nukkua yön pihalla). Mutta onneksi sain saaliiksi tähtisädetikkuja. Mutta arvatkaa mitä sitten tapahtui... iskäni söi vieläpä keskellä yötä mun leipääni ja joi kahveeta mun kissamukista. Kartanoko (ja oma keittiö) tässä pitää hankkia että saa säilyttää omia ruokiaan ja mukeja ilman että pelätä, että toinen syö mun ruokani? Kerran käytti varmaan jopa mun suihkusaippuaa...



Minions powered by bananas.


2 kommenttia:

  1. Anonyymi3/1/15 12:45

    Voi ei, missä sä ulkona nukuit? Siellähän on tosi kylmä :(
    Pinja

    VastaaPoista
  2. Ei siellä kylmä ole ollut, mut kädet vähä jääty ku olin paikalla mut se johtu siitä, että käsillä ei ollut tekemistä. Tosi märkää ja liukasta siellä kyl on ollut, ja sotkuista. Keräilin n. tunnin ajan pulloja ennen kotiintuloa. Arvaa ärsyttikö ko olin siellä pihalla eikä kukaan avannut ovea. Aloin siinä sitten huutaa ja pillittää ko uhmaikänen että sain lopulta soiton himbeen, jonkun randomin kännykän kautta. Koska omasta kännykästä ei pystynyt soittaa. Lopulta pääsin himaan tekemään omaa kivaa tähtisädetikkujen kera, mutta siihen mennessä UV-fiilikset katos kuin tuhkat tuuleen... :/

    VastaaPoista

Saa, ja pitää lähettää palautetta kuvista ja miksei myös kirjoitteluista.