Rock On

2014/08/26

Yksikin kävelevä katastrofi voi pilata kaiken

Iltapäivää kaikki, ketkä lukee tätä(kin) tekstiä. Sarpan kaa olo menee varmaan syyskuun puolelle. Tää viikko oli vähän surkeahko kokonaisuus. Mutta viikon aikana olin kyllä ulkona, lähinnä Kamppi-Forum-akselilla keräilemässä pulloja, mutta mikäs siinä. Kävin mä kirjastossakin kaverin kanssa. Ja Taiteiden Yössä, joka oli osaltani melkein fiasko. Ens vuonna sitten sinne jonkun kanssa!

Olin maanantaina (yllätyksellisesti) Kampissa. Tapasin siellä pari kaveriani pitkästä aikaa. Käytiin syömässä ja shoppailemassa. Näin viikon aikana muitakin Tytiksen tuttuja, ilmeisesti vihjaa ensi viikkoa, jolloin kyseinen mesta aukee taas...

Taiteiden Yönä mä ensiksi aloin rakenteleen pahvilootatornia...
...sitten mie menin kattoo Palefacea...
Väliin tuli epämuokattu efektillä varustettu selfie. Jatkakaa.
...ja keikan jälkeen menin ihailee saippuakuplia. Tää kupla oli aika pienestä päästä. Muut kuvat vaan epäonnistuivat tavalla tai toisella. 
Loppuviikko meni muutenkin päin persettä, kirjaimellisesti. Mulle huomautettiin monet kerrat mun harrastuksestani, joka pahensi mun päänsärkyä. Lisäksi mulla oli paha mieli siitä episodista, joka lamaannutti mua entisestään. Tokin myös sää ja "pakkoerottamiset" pienryhmiin haittasivat mun tekemisiäni. Toivottavasti tää ryhmittely ei haita mun ja yhden kaverini kaverisuhdetta, sen kun lähti hyvin käyntiin tähän mennessä...

...ja muuten, yllätysasiaa seuraavassa postauksessa!

2 kommenttia:

  1. Oli kiva törmätä Kampissa silloin! Tsemppiä, äläkä välitä muiden ihmisten arvosteluista, sä oot just hyvä tuollaisena kuin olet!
    Pinja

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se oli kiva päivä se <3 <3

      Poista

Onko asiaa? Hyvä.
Vastaanko? Kyllä.

Mutta muista, lähetä vain sellaista palautetta jollaista sie myös mahdollisesti kestäisit.