Rock On

2014/07/12

Kun täältä valittaa, vastaus kuuluu heti

No, näin se on. Keskiviikkona kun valitin kuumuudesta ja kerroin, etten jaksa mennä biitsille, niin heti säät viileni ja aurinko meni pilveen.



Tää viikko oli hyvä, mutta myös surkee. Alkuviikko meni hyvin ja olin biitsillä. Mutta sitten tulin kipeeksi. Mitäköhän väärää mä oon taas syönyt, huomaa ettei ravintolasafka ja överisokeroitu jätski sovi mulle. Onneksi palkitsin itseni mustikkakeitolla, ja elämä jatkui. Samana iltana katoin futista, ja se päättyi historiallisin lukemin, 7-1 Saksan voittoon. Seuraavana iltanakin katoin, ja tulos oli pettävät 0-0.

Torstaina käväisin biitsillä, jätskillä ja ranskalaisilla. Mutta perjantaina mä lähdin kaverin kaa Suomenlinnaan, jossa otin niitä kuviakin. Ja paljon. Sitten käytiin shoppailemassa. Mä ostin oikeanväristä paperia mun kalenteria varten. Ne sata paperia saa luvan riittää vähäksi aikaa. Ja mun kaverini, hän osti itelleen tarpeen tulevaa käyttökamaa... alla kuvia eilisestä.










Kaiken tän valokuvauksen, syömisen, shoppailun ja kävelyn jälkeen. Tähän kuvaan olen todella tyytyväinen :)
Ja nyt...täytin tiskikoneen enkä ole syönyt nälkäisenä edes aamupalaa. Kello tikittää kuitenkin nyt pikemmin ilta- kuin aamupäivää... tai no, keskipäiväähän nyt eletään... nyt jääkaapille siitä minä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Saa, ja pitää lähettää palautetta kuvista ja miksei myös kirjoitteluista.