Rock On

2017/09/17

Ruska on taas täällä!








Tää viikko ei mennyt niin ko Strömsössä. Ainoat päivät milloin oon ollut edes siedettävällä päällä, olivat keskiviikko ja perjantai. Silloin kuvasin myös nää kuvat. Muut päivät olen kiukutellut sängyn pohjalla ja muualla. Sitä tiedä, onko tämä PMS-ää, rahanpuutetta vai pelkkää pettymystä itseäni kohtaan - vai näitä kaikkia. Onneks mulla on keinoja pahojen päivien varalle, aina mullei niitäkään ollu käsissä. Valitettavasti aina en voi toteuttaa niitä keinoja, koska haluan olla silloin rauhassa.

Syksy on ihanin vuodenaika heti kesän (ja syyskesän) jälkeen. Ja perässä kiitää kevätkesä, kauniineen kirsikkakukkineen. Muttei siitä sen enempää koska ulkona on nyt värikkäitä lehtiä, joista olen diggailut jo pitkään. Viime vuosina rakkaus niihin on vain kasvanut, koska silloin ei tarvii hikoilla niin paljon ko kesällä ja silloin voi käyttää sitä maailman ihaninta kissahupparia.  Ja niin ko kuvista ehkä huomaattekin, olen saanut uuden kameran. Kiitos Elida uudesta ystävästä, mutten kuitenkaan aio luopua nykyisestäni.

Mitä ammattilaisempi kamera, sen painavampi runko. 

4 kommenttia:

  1. Aivan ihania kuvia. Syksy on kyllä ihanaa aikaa.

    https://tervetuloa-maailma.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Veera ☺ miekin diggaan♥♥

      Poista
  2. Super kauniita kuvia! ♥

    http://jasukuvaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Onko asiaa? Hyvä.
Vastaanko? Kyllä.

Mutta muista, lähetä vain sellaista palautetta jollaista sie myös mahdollisesti kestäisit.