Rock On

2017/06/15

Sun kanssa kaikki on vaan ihanaa



 
En kadu valintaani mennä sateeseen kastumaan, vaikka pelkäsinkin että mulle tulisi sanaharkkoja, eksyisin tai ahdistuskohtauksia. Koska niitä ei tullut, vaikka rikoinkin sääntöjä. Pienillä "ranneliikkeillä" saa paljon aikaan. Mutta päivän mittaan tuli sitten kauhea päänsärky - kiitos sadekelejen, joittenka takia en sitten voinut käyttää arskoja. Käytin kunnolla pokkaria ties milloin viimeksi, viimeistään kuitenkin siinä parin vuoden takaisessa Helsinki-päivän konsertissa. Olen niin tottunut käyttämään mun järkkärikameraa, että pokkarin käyttö osoittautui odotettua hankalammaksi. Näin itseni moneen otteeseen tuolta taltioinnista, hitto se oli hyvin kuvattu!


 
En odottanut paljoa ekoista artisteista, mutta hyvää settiä hekin vetivät. Siis Erin ja Mikael Gabriel. Arvasin että monet pikkutytöt (= mua yli viisi vuotta nuoremmat) tulivat kattomaan jälkimmäistä. Sen jälkeen pääsin eturiviin, jolloin esiintyi illan suosikki, The Rasmus, joka palasi keikkatauolta uudella logolla ja tarmolla. Se oli illan kohokohta... ja siitä mennään sitten Chisuun, Lauri Tähkään, Kaija Koohon ja Antti Tuiskuun jotka olivat mulle myös tuttuja nimiä. Onneks Chisun pinkki turkki oli 100% feikki. Lauri Tähkän esiintymisessä oli show'n makua ja Kaija Koo meni takahuoneeseen siinä alussa, ilmeisesti alkoi jo sanat unohtumaan. Harmi sinäänsä, koska olen jo pienenä tyttönä popittanut Tinakenkätyttöä volat kaakossa. Antti Tuisku esiintyi viimeisenä artistina, ja hän keskittyi siinä ainoastaan niihin uusimpiin hittibiiseihin. Mutta kiva svengihän siinä tulee päälle, mikäs siinä...

Kysynpä siis, olitteko te vähintäänkin hengissä mukana?

2 kommenttia:

  1. Mäki olin Helsinki-päivän konsertissa! :) Super hyvin otit pokkarilla kuvia!♥

    https://jasukuvaa.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oih, kiitos! Ja anteeks että vastaaminen kesti, eilen ja tää päivä olivat aika kiireisiä päiviä...

      Poista

Onko asiaa? Hyvä.
Vastaanko? Kyllä.

Mutta muista, lähetä vain sellaista palautetta jollaista sie myös mahdollisesti kestäisit.