Rock On

2017/06/06

Louhelasta hyvää iltaa

     
Tämä kaikki oli vielä aamulla täysi yllätys mulle. Luulin, että nämä olisi jotkut pikkubileet kera tuntemattomien housebändejen, mutta nää olikin enemmän Helsinki-päivän konsertin ja Salamarockin välimaastoa. Näissä viihdyin todella hyvin. Ei tullut ahdistuskohtauksia juurikaan, vaikka joku on pyytänytkin multa kuvia ja videopätkän enkä juurikaan kuullut mitään mitä se sanoi. Kiitos Riksu, ko kutsuit mut näihin pippaloihin!

Videota on luvassa, koska olen kuvannut ja videoinnut muutenkin pätkiä läpi konsertin. Tästä tulikin mieleen, että mun pitäisi vloggailla enemmän, no sitä on luvassa sitten muuton ja jalustan hankkimisen myötä. Mutta ei siitä sen enempää, ko tää konsertti oli ihanin yllätys sitten Anssi Kelan aamukonsertin!

Todellakin olen tapahtumien vakiokävijä ja sitä tulen olemaan jatkossakin!

4 kommenttia:

  1. Oon pari kertaa kuullut Palefacea livenä, ja kerran päässyt ihan juttusillekin. Ihanan symppis äijä :) Tosi kivan näköistä menoa. Omien kokemusten perusteella pienemmät tapahtumat on jopa mielekkäämpiä, kuin semmoset tuhansia ihmisiä vetävät.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Samaa mieltä! Ei ne kymmenientuhansien jättikeikat loppujen lopuksi niin kivoja ole, niin ko olen huomannut. Niistä saa kuvien lisäksi vain ahdistuskohtauksen ja tylyä kohtelua kanssaolijoilta kaupan päälle.

      Poista
  2. Hauskoja ja hyviä kuvia! Täälä Tuusulassa olisi ollut mahis käydä kuvaamassa myös Happoradiota ja Antti Tuiskua mutta ei oikeen noi artistit kiinostanut itseään ja kun Tuisku on nykyään niin iso tähti niin pystyi arvaamaan että monttu on ihan täynnä vaikka vielä 7v sitten hänen viimeksi esiintyessään koko monttu oli tyhjä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Uskon, koska mun entinen kaveri / luokkalainen oli siellä Montturockissa ja aika täysi se monttu oli kyllä. Antti Tuisku esiintyy siellä Helsinki-päivän konsertissa siellä Kansallispuistossa 12. päivä niin voi olla että lava tulee olemaan aika helvetin täynnä - ihmiset tönii toisiaan ja ahdistuskohtauksilta ei näin vältytä. Lisäksi sinne ei sais ottaa järkkärikameraa eikä yli 0,5 l pulloja... joten voi olla että seuraava konserttini tulee olemaan joko Kalliola Rock tai se Lonnan Juhannusbileet, riippuen siitä saanko sinne Lonnaan pääsylippua + siitä järkkääkö mun kaverit kotibileitä vai ei...

      Poista

Onko asiaa? Hyvä.
Vastaanko? Kyllä.

Mutta muista, lähetä vain sellaista palautetta jollaista sie myös mahdollisesti kestäisit.