Rock On

2016/12/31

Vuosi räjähtäneessä pähkinänkuoressa



Tammikuu oli suhteellisen kurja. Ongelmat alkoivat jo ensimmäisinä tunteina. Koululle palattua ne vaan kasaantuivat. Se syksyn tarmo ei ollut enää tallessa. Kävin kuitenkin koulussa, tosin loppukuun olin poissa. Ykskin päivä hengailin Sarden kanssa, vaikka kummankin piti olla muualla. #thuglife


Helmikuu meni jälkikäteen ajateltuna ihan okei, etenkin tammikuuhun verrattuna. Kävin Kiinalaista Uutta Vuotta viettämässä, Anssi Kelan aamukeikalla, Reaktorissa ja muutenkin vaan kuvaamassa. Eli tän vuoden helmikuu oli aika menorikas.



Maaliskuu oli hirveä. Mulla meni väliaikaisesti välit poikki yhden kaverin kanssa, en juuri jaksanut edes kuvata ja mua pelotti mennä ulos. Nukuin puolet ajasta käytävällä eikä mua edes kiinnostanut mennä mihinkään. Olisin halunnut vain luovuttaa ja hypätä parvekkeelta.


Huhtikuu piristi - osittain. Menin Kiasmaan Tyttiksen kanssa, Salamarockiin koulun sponssamana, pelaamaan ikävää karkkipeliä, Lintsiin Olavi Uusivirran keikalle ja elämäni kamalimpiin vappubileisiin. Muut olivat kivoja hetkiä, vappubileet niin hirveät - en päässyt edes kotia. Se porukka jätti mut sittemmin, pitihän se tietää että kyseessä oli klikkiporukka joka käytti mua vain hyväksi.


Toukokuu alkoi hyvin, välillä käytiin alhaalla mutta siitä sitten palattiin ylös ja siitä mentiin taas alas. Muuttokiireet stressasivat mua. Kaiken pakkaamiseen käytetyn ajan käytin muihin asioihin. Kävin Anssi Kelan kattokeikalla, Miipan vappubileissä, Hanamissa ja Naisten Kympissä. Hanami oli muuten kiva, mutta sitten siellä oli ne pari ikävää tyyppiä ja Miipa ei edes tullut paikalle. Loistavaa...


Kesäkuu oli elämäni kamalin. Muuttokiireet aloittivat ja se jatkui muilla ikävillä jutuilla. Menetin miltei kaikki koulukaverit, koska kirjoitin tosi pahoja juttuja psykoosipäissäni. Siitä lähtien olen miettinyt aina välillä, olenko sittenkään valmis omassa kodissa asumiseen ja ylipäätäänkö siihen, että onko mulla voimia asua kotona. Vain kolmea asiaa kesäkuusta säilyttäisin; muuton, juhannusbileet ja talviturkinheiton.


Heinäkuu oli myös suhteellisen kamalaa aikaa. Kaikki voimat menivät pään selvittelyyn. En jaksanut mennä Stadikalle tai muuallekaan. Laiska mikä laiska. Vain ne päivät säilyttäisin, jolloin olin kavereiden kanssa. Muuten koko kuukausi oli vittu mitä paskaa.


Elokuu, sen piti olla ihana kuukausi. Aloin rauhoittumaan, osittain kiitos saikulle jota anelin. Sitä minä tarvitsin. Kuitenkaan en ollut koulukunnossa ja unirytmi oli aivan töööööt. Olympialaisia en jaksanut katsoa haluamaani vertaa, olin liian väsynyt siihen. Kävin Taiteiden Yössä, se oli aika pettymys. Mulla oli synttärit, ne yhteistuparisynttärit olivat hirveät. Ne nimittäin loppui liian aikaisin.


Syyskuussa saikkuni loppui - vain papereissa. Syyskuu piti kyllä sisällään monta kivaa tapahtumaa, peräti kahdesti olin iik!Weekissä, olin Myrtsin Taiteiden Yössä ja vietin muutenkin chilliä aikaa Miipan (ja hänen kavereiden) kanssa. Toki oli niitä ikävämpiäkin hetkiä, mutten romahtanut onneksi. Mutta pelko kouluun menosta oli vahvaa ja siksi kait makasinkin milloin missäkin.


Lokakuu meni ruskaa kuvatessa, olin koulussa vähän enemmän ja olin pikkuhalloweeneissa. Muuten se menikin samalla tavalla ko syyskuussa, vaikkei niitä tapahtumia niinkään ollut. Tavanomainen kuukausi, valokuvat olivat ne mitkä saa mut muistuttamaan lokakuusta.


Marraskuu ei ollut niin kiva kuukausi, etenkään jos mun päältä kysytään. Aloitin joulukalenterin teon, en tehnyt valmiiksi niin paljoa luukkuja ko odotin. Samoin kalenterin, sekin jäi joulukuun hommaksi. Mulla oli niin huono olo marraskuussa, että mun piti mennä Roihikseen yöpymään. Koko taakka tuntui tyhjentyvän onneksi sen sovinnon jälkeen ja marraskuulla oli onnellinen loppu - ihan ko sadussa.


Joulukuu piti sisällään monet pikkujoulut, stressit ja sekaisin menneen unirytmin. Eli toisin sanottuna en ollut ko muutaman kerran koulussa sen takia, jopa joulujuhlat missasin siksi että heräsin vasta iltapäivällä. Joulukaan ei ole mennyt ko oppikirjoissa, vietin nimittäin aattoni yksin TV kaverina. Mummolareissu meni mukavasti, jouluateria myös, uudenvuodentapahtuma vasta tapahtuu...





S O S I A A L I S E T   T I L A N T E E T
♥ Tapahtumista tarkalleen tässä postauksessa. Niitä on kertynyt kaiken kaikkiaan 17 tälle vuodelle.
♥ Kavereiden kanssa olen viettänyt ainakin 40 päivää. Niistä kertyi 37 postausta tänä vuonna.
♥ Kotibileitä on kertynyt tämän vuoden aikana 14, joista kertyi 12 postausta.



B L O G I    J A    P O S T A U K S E T
♥ Postauksia on kertynyt 113, joista julkisena on 109, luonnoksissa 3 ja kokonaan olen poistanut yhden.
♥ Negatiivisia ( niitä erittäin ) postauksia on puolestaan kertynyt 17, joista 1 on poistettu.
♥ Lyhyin postausväli: 8 tuntia, pisin postausväli: 2½ viikkoa.
♥ Päivän asuja on ikuistettu ainakin 7 kappaletta.
♥ Ei-julkaistuja luonnoksia on kertynyt myös postauksellisen verran loppuvuodesta, alkuvuoden luonnokset olen tainnut poistaa.
♥ Tämän vuoden luetuin postaus on "kerännyt" 306 lukukertaa. En aio linkata sitä koska en halua sille enempää lukukertoja...
♥ Eniten kommentteja olen saanut tähän ja tähän postaukseen, 4 kommenttia (+ vastaukset)



S O S I A A L I S E T   M E D I A T
♥ Mä olen löytänyt Spotifyn mukaan ~2.4 tuhatta kappaletta. Tästä pääset mun Spotify-tiliin.
♥ Olen ladannut Instagramiin 154 kuvaa ja 3 videota.
♥ Vuoden eniten sydämiä saanut kuva We♥It-ssa sai 136 sydäntä. Mun We♥It-iin pääset tästä.
♥ Vuoden tykätyin Facebook -kuva on saanut 45 tykkäystä.



M I N Ä   O L E N
♥ Täyttänyt 20 vuotta.
♥ Kävellyt yli 100 kilometriä vuoden aikana.
♥ Syönyt ainakin ~200 pasta-annosta ja juonut satojen litrojen edestä jääteetä ja limsaa.
♥ Kuvannut ainakin ~3000 kuvaa.
♥ Tehnyt ainakin 6 videota.



A R V O S A N A N I
...tälle vuodelle on 6+. Ihan vaan siksi että mä olen menettänyt kokonaisen kaveriporukan, olen menettänyt enemmän ystäviä ko niitä olen saanut, olen käynyt monesti vuonon pohjalla ja rutiinien hallitseminen on huonontunut viime vuodesta.

2 kommenttia:

  1. olipa kivasti toteutettu postaus! ❤ ja kivaa uutta vuotta siulle Mirette! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, sitä samaa sulle Sanni! ☺

      Poista

Onko asiaa? Hyvä.
Vastaanko? Kyllä.

Mutta muista, lähetä vain sellaista palautetta jollaista sie myös mahdollisesti kestäisit.