Rock On

2016/06/14

Melkein lähdin voitolla yöhön





Tää viikko meni ko siivillä. Tai no, ainakin melkein. Muuttotavaroiden ostelua ja kantelua, uuteen kotiin totuttamista ja kavereiden näkemistä. Pyhitin koko viikon tavaroiden shoppailulle, koska ennen tätä viikkoa mun kotoa puuttuivat kaikki kokkaus- ja siivousvälineet sun muut hyötyvälineet. Vielä kotoani puuttuvat mm. jakkara, roskalaatikoita, kattila, verhot ja kunnollinen järjestys muuttolaatikoiden takia.

Viikonloppuna en ollut muuttohommissa, vaan sen sijaan kävin lauantaina kavereiden luona tavaroidenvaihtobileissä ja sunnuntaina Helsinki-päivän konsertissa neljättä kertaa. Otin kuvia kännykällä, koska kunnollista ja halpaa digikameraa ei löytynyt, vaikka metsästin. Lisäksi kanssayleisö sai mun veret kiehumaan ja sieluni ahdistumaan totaalisesti jo ennen ko pääsin edes sisään. Tiedän että mun kaveripiirissäni on ainakin kaksi Cheek-fania, mutta he ovat fiksuja eivätkä luule olevansa jotain jumalattaria.







Tän viikon aikana - toivon mukaan - tulee vihdoinkin kunnon kuvia omasta pesästä, tietysti vähän riisuttuna versiona, koska saan verhot ja TV:n vasta heinäkuussa. Komppiksille mä järkkään jonkunlaiset tuparit jossain vaiheessa. Seuraava keikka kutsuu viimeistään 10.7. - siis jos olen sillä päällä että jaksaisin sinne mennä.

8 kommenttia:

  1. Muuttaminen on kyllä todella rankka vaihe jokaisen elämässä. Se on hirveintä kun ei ole mitään tavaroita. Itse jouduin nauttimaan ruuan keittiön lattialla, koska ei ollut pöytää taikka tuoleja. Onneksi ne nyt saatiin hankittua. Vielä kuitenkin paljon lisättävää sisustukseen tarvitaan.
    Todella ihana postaus ja kivoja kuvia :3

    http://paula-thewolf.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onneksi sain lapsuudenkodista aika hyvin tavaroita. Mulla oli varasuunnitelmia, mutta mä kuitenkin onneksi sain kotini näyttään kodilta ekojen päivien jälkeen. Puuttuneita välineitä olen hankkinut viime ja tän viikon aikana vaikka ja mistä paikoista. Huomenna ostosten shoppailu jatkuu. :)

      Kiitos!

      Poista
  2. Hienoja kuvia!
    Mulla on tällä hetkellä vähän päinvastanen tilanne, kun vuokrasopimus loppuu ja muutan kesäksi takasin lapsuuden kotiin ja ongelmana on, että mihin hittoon koko omaisuutensa sais tungettua :D

    http://pupun-ruokaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei, vähän ikävää! Toivottavasti saat kuitenkin tungettua edes jotenkuten.

      Kiitos kuvien kehuista :')

      Poista
  3. Toivottavasti viihdyt uudessa asunnossasi :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mitä enemmän siellä on viihdykkeitä,
      sitä enemmän mie viihyn siellä.

      Eli kohta mie viihdyn siellä entistä enemmän :3

      Poista

Onko asiaa? Hyvä.
Vastaanko? Kyllä.

Mutta muista, lähetä vain sellaista palautetta jollaista sie myös mahdollisesti kestäisit.