Rock On

2016/07/30

Huh-huh, kesää on vielä jäljellä

HUOM! Kuvat eivät ole tuoreita, vain ennenjulkaisemattomia.





Nyt kuulumisiin. Mulle tuli orpo, miltei yksinäinen olo kaikkien niitten kaverini kanssa vietettyjen aikojen jälkeen. Mun pitäisi siivota, mutta täällä kopperossa on niin sietämättömän kuuma, että hyvä että voi datailla hikoilematta. Ihmettelen itekki, miten voin pitää itseäni kesäihmisenä jos jopa 20 astetta on miltei liikaa. Kuuntelenko minä liian hyvää musaa vai olenko se vain minä ja mun makkarani, jotka grillaantuvat liian nopeasti lämpötilojen mukana?


Kävin kyllä uimassa monien mutkien kautta ja parikin kertaa, mutta välillä ei ole voimia uimiseenkaan. Jos jaksaisin, siivoisin täällä ja Roihikassa, mutta ko jaksamiseni on ollut viimeiset päivät vaakalaudalla. Onneksi photoshoppaaminen on suht rauhallista hommaa. Joten voisinkin sanoa, että vikat kaks päivää söin ulkona suruun ja tein luovia hommia koneella. Muutakaan en voi. Mutta onneks kohta on syyskesä ja sen jälkeen voin pukeutua jälleen kerran lempivaatteisiin. Talviturkit jääköön vielä tilanviejiksi kaappiin, ei puhuta niistä vielä mitään.




2 kommenttia:

  1. Vitsit, näin persoonallista blogia ei olekkaan pitkään aikaan tullut vastaan! Vois kutsua tekstiä jo aika hurjaksi ja ulkoasua kans! Kiva blogi kylläkin!! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii, olen kirjoittanut hurjempaakin tekstiä :'D Et ole eka joka mua ja mun blogia on persoonalliseksi sanonut ~ et kyllä vikakaan :3

      Kiitos!

      Poista

Saa, ja pitää lähettää palautetta kuvista ja miksei myös kirjoitteluista.