Rock On

2016/04/25

"Mut kaikki menee toisin, joku suunnittelee mua paremmin..."




Tää viikko meni varsin nopeasti ja hektisesti, mutta enemmällä koulunkäynti-inspiksellä ko vielä muutama viikko aikasemmin. Kiitos kuuluu mun yhdelle prokkikselle, joka piti tehdä muualla ko kotiluokassa, jossa oleminen vie multa joka helvetin inspiraation. Sitä mä teinkin sitten valmiiksi silloin, ko meiän koulussa oli vaihteeksi taas niitä hallihössötyksiä. Ja niitä piisasi, tuhlasin perjantain valinnaisten lisäksi lähinnä katsellessa Dream.net-leffaa, joka oli sataprosenttisesti kuraa.





Viikonloppu meni paremmin. Lauantaina mun piti mennä kotibileisiin, mutta ne sitten peruuntui sairastapauksen vuoksi. Pyhitin sen lepopäiväksi, sillä tänään sunnuntaina menin kattomaan Olavi Uusivirtaa, jonka mielestäni paras biisi näkyykin alussa. (ja otsikossa) Sain siellä kunnian laulaa Anna Järvisen osuuden Nuori ja Kaunis-kappaleessa. Lisäksi hän kätteli mua yhden kappaleen kohdalla. Muutenkin toi keikka oli aika ihana, vaikken tunnistanut niitä ekoja kappaleita.

Nyt voin kuolla onnellisena. Video keikasta tulossa seuraavassa postauksessa.

2 kommenttia:

  1. Kiva että olet löytänyt jotain iloa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep eihän sitä aina jaksa valittaa, nyt ko kevätkin on tullut =^.^=

      Poista

Onko asiaa? Hyvä.
Vastaanko? Kyllä.

Mutta muista, lähetä vain sellaista palautetta jollaista sie myös mahdollisesti kestäisit.