Rock On

2012/04/28

Vappu on lähellä ja kuvia viikon takaa

Monet varmasti luulevat, että olen kuollut, mutta en oo läheskään. Toisinku aikasemmin tällä viikolla, jolloin olin kipiä... eipäs kommentoijja sitä asiaa sen enempää...

Ei yksinkertaisesti löydy inspistä kirjoittaa, ei mua oo luotu siihen varmaankaa...

Mutta nyt viime sunnuntaihin, jolloin niitä kuvia on räpsätty...
Olin kävelly iskän kaa Töölönlahdella, mutta aloitettu Hakaniemestä ja lopetettu Kamppiin. Arvaa, oliko jalat ruvella tän "pitkän" kävelymatkan jäljiltä? Mä tein viime syksyllä lähes samanlaisen reissun, mutta silloin lähtö- ja maaliruudut olivat muualla, ja samassa paikassa. Muttei siitä sen enempää, sillä näytän teille neljä puristettua kuvaa...

Mutta mitäs vappuna aion tehä? Mä haluisin tänäkin vuonna ilmapalloja, serpentiinejä ja muuta "tähdellistä", mutta katotaan sitten... ainakin väkevä sima on pannassa, sekä munkit liikaapopsittuna.

1 kommentti:

  1. Sonjuska!1/5/12 11:56

    Hyvää vappua ! kirjoitaha muulloinki ku pyhisin !

    VastaaPoista

Saa, ja pitää lähettää palautetta kuvista ja miksei myös kirjoitteluista.