Rock On

2017/08/10

On rikottava rajoja jos haluaa voittaa



     
Mun oli pakko rikkoa rajojani ja mentävä Itiksen toiselle puolen, Aurinkolahteen. En mennyt uimaan vaikka kotikotona ollessa mun tekikin mieli. Sen sijaan menin kuvaamaan ja liikkumaan sille samalle ulkosalille, jossa olen ahkerana liikkunut yläkouluikäisenä. Se näkyy osassa laitteissa ruosteen ja toimimattomuuden muodossa, tiedä milloin ne uusittiin viimeksi... no, ehkä silloin ko olin vielä kakara. Liikuntavirasto, tiedätte mitä tehdä.

Elokuuni näyttää sellaselta, että tapahtumia riittää loppukuulle mutta puoliväliin mahtuu yhtä sun toista tärkeetä menoa joista ei puhuta sen tarkemmin. Etenkin viimeiselle viikonlopulle riittää menoa sun toista, joten kesälomani on aikalailla sitten tässä.

Kolmen päivän postausväli ei enää sovi mulle, vaan jatkossa postaan neljän päivän välein tai silloin ko musta tuntuu siltä. Ihmettelen, miten mie pystyinkään viime vuonna päivittämään parin päivän välein. Aina ko ei jaksa valokuvatakaan, ja mun syksyn tavoitteena on ensisijaisesti palata koulukuntoon. Näytän kaikille ex-kavereilleni närhenmunat, että musta on sittenkin ammattilaiseksi. Joo, elikkäs media-assariksi vuonna 2020, ellei jo 2019 jos hyvin käy.

Koska haluan näyttää kaikille, musta on siihen. Vielä ko mitään vastoinkäymisiä ei tulisi...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Onko asiaa? Hyvä.
Vastaanko? Kyllä.

Mutta muista, lähetä vain sellaista palautetta jollaista sie myös mahdollisesti kestäisit.