Rock On

2017/08/29

Nyt oon jopa vanhanaikaisesti täysikäinen













     
Tänään, klo 10:27 Suomen aikaa, musta tulee 21-vuotias. Juuri mie, jota monet ajattelevat maximissaan 17-vuotiaaksi. Mie, jolle erittäin moni näyttää keskaria - tuumien että "mie oon vaan tiellä tässä maailmassa". Kelaan tosin itekki, että miksi olen näin idiootti ko olen? Miksi mussa on enemmän virheitä ko keskivertokansalaisella? 

Olen selvinnyt monesta ikävästä, mutta myös kokenut monia hyviäkin asioita. Haaveilen paluuta lyhyeeseen hiusmalliin, koska olen turhautunut näihin pitkiin. Mennä ulkomaille ja palata kotia parempana ihmisenä, jos palaisin ollenkaan. 

4 kommenttia:

  1. Eivitsi kävipä hauskasti et kello on just 10:25 ku aloitin kirjoittamaan tätä kommenttia :D Saa nähdä ehdinkö parissa minuutissa kirjoittaa tän loppuun. Mutta ihan älyttömän paljon onnea sulle! ♥ Toivottavasti tuleva vuos pitää sisällään ainakin miljoona ihanaa ja hauskaa asiaa :)

    ♥: Linda/Revontulipalo

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Linda! Ja mie tietenkin olin tuohon aikaan sopivasti nukkumassa... :D

      Poista
  2. Myöhäiset onnittelut :)! Tosi kivoja kuvia.

    VastaaPoista

Onko asiaa? Hyvä.
Vastaanko? Kyllä.

Mutta muista, lähetä vain sellaista palautetta jollaista sie myös mahdollisesti kestäisit.