Rock On

2017/03/05

Ulkona loskaa, pään sisällä tyhjää



Kyllä, olen tehnyt paljon projekteja tällä viikolla.
Tyttiksen väki voi todistaa sen.

Kyllä, olen ollut kavereiden kanssa loppuviikosta.
Kysy vaikka Miipalta tai Anselta, saat vastauksen.

Kyllä, olen siirtynyt päiväkirjan kirjoittamiseen koska sinne voi kirjoittaa kaiken maailman asiat.
Miipa voi todistaa sen.

Kyllä, olen menettänyt inspiraation kuulumisten kirjoittamiseen.
Kysy sitä vaikka allekirjoittaneen päältä, saat vastauksen.

Miten kirjoittaminen tänne voi nykyään olla niin vaikeeta, vois pistää tän blogin kokonaan valokuvausblogiksi ainakin vähäksi aikaa. Tän ei kuitenkaan ole tarkoitus olla mikään runoblogi, vaan joko valokuvausblogi tai valokuvaus/lifestyleblogi. Tällä hetkellä kuulumisten julkinen kirjoittaminen maistuu tällä hetkellä niin pahalta. Joten luvassa on jatkossa kuvia ja maximissaan muutama vaivainen sana kuviin liittyen. Jos kirjoitan enemmän, kirjoitan mielipiteitä tai muuta asiaa.

Ei valheita, ei totuuksia, ei hössötyksiä, ei marinoita,
vaan kuvia joissa on enemmän ko tuhat sanaa.

2 kommenttia:

  1. Ymmärrän hyvin. :-( Huonoina päivinä ei tee mieli kirjottaa mitään, koska ei halua omasta blogista julkista päiväkirjaa. Ite kirjoitan myös omaan pikku kirjaseen huoleni, en nettiin. :) Tsemppiä! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Samaa mieltä mäkin olen, ennen olen vatvonut täällä kaikkea kaveri- ja perheongelmista muihin asioihin maan ja taivaan väliltä, mutta viimekesäisten ja -syksyisten useiden selvittelyjen sekä muiden ongelmien takia sekä lukijoiden lisääntymisen takiakin joutunut vähän ns. varomaan suutani - ihan vaan siksi, etten enää halua ongelmia ja rikkoutuneita ystävyyssuhteita.

      Mulla menee kyllä ihan hyvin, mulla on inspiraatio hukassa kirjoittamisen suhteen koska kuulumiset ovat aina todella samanmakuisia. En usko, että ketään kiinnostaa lukea joka viikko samoja lauseita tyyliin "kävin Starbucksissa, olin kavereiden kanssa, kävin kuviskerhossa ja katoin Kauhukeittiötä" ... mutta kuvaaminen sekä piirtäminen maistuu onneksi, joten tauolle en ole menossa.

      Tsemit ovat kyl aina tervetulleita, eiköhän kuulumisten kirjoittelu maistu taas jossain vaiheessa. Siihen asti kirjoittelen asiaa silloin ko jaksaa.

      Poista

Onko asiaa? Hyvä.
Vastaanko? Kyllä.

Mutta muista, lähetä vain sellaista palautetta jollaista sie myös mahdollisesti kestäisit.