Rock On

2017/01/29

Kukon vuosi alkoi














Kuvia otin niin paljon siellä, että päätin jakaa ilotulitukset ja esitykset omaan osioon. Tänään on esitysten vuoro. Ne olivat kivoja, musat olivat perinteikkään psykedeelisiä, esiintyjien asut olivat värikkäitä - eli sellaisia, joista pitäisin. Lohikäärmetansseja näkyy joka vuosi. Eli joudutte näkemään niitä ensikin vuonna. Ja sitä seuraavana. Ja niin edelleen. Enää kolme vaivaista vuotta ja sitten on mun horoskoopin vuoro, tosin eri symbolilla, koska seuraava tulirotan vuosi tulee vasta sitten ko olen 60-vuotias vanha kurppa.

Viisi lohikäärmetanssisettiä on nähty. Viisi kiinalaisen uuden vuoden ilotulitusshowta. Olen ollut joka vuosi paikalla lohikäärmevuodesta alkaen. Ja tulen olemaan jatkossakin, koska en saanut ahdistuskohtausta eikä mua ole jätetty ihmissikojen seuraan. Ai niin, ja myös siksi että esitykset ja kokonaisuus oli 6/5.

Alkukulkue jäi väliin, koska nälkä iski ja sänkyäkin piti koota. Sänkyni ei ole valmis, vielä pitäisi maalata ja tehdä muuta pieniä yksityiskohtia. Ilotulituspaikalle vieneessä kulkueessa leijailin ihan missä sattuu, kuitenkaan en eksynyt vaikka meninkin häiritsemään lohikäärmekulkuetta menemällä niiden alle. Hups...

Ensi kertaan rakettien muodossa!

4 kommenttia:

  1. Todella upeita kuvia! Iski näitä katsoessa matkakuume :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ja mikä parasta, noitten kuvien ei tarvinnu ko mennä Stadin ytimeen, Keskuskadulle ☺

      Poista
    2. Huomasin vasta nyt Stockan kyltin :-D mut ihan hyvin olisi voinut luulla, että ulkomailla otettuja. Mä en ees tiennyt et Helsingissä on tällainen hieno paraati, vaikka oon itsekkin siellä joskus asunut.

      Poista
    3. Jep. En oo melkein viiteen vuoteen käynyt ulkomailla, mielelläni menisinkin joskus. :D Mäkään en varmaan tietäisi tosta tapahtumasta, ellei faijani olisi vinkannut tästä tapahtumasta aikoinaan mulle. Ens vuonna tulee taas toi tapahtuma toivon mukaan ♥

      Poista

Onko asiaa? Hyvä.
Vastaanko? Kyllä.

Mutta muista, lähetä vain sellaista palautetta jollaista sie myös mahdollisesti kestäisit.