Rock On

2016/11/28

Haastattelua mun toisesta kodista










Artikkeli käsitteli Tyttöjen Taloa, eli paikkaa josta olen saanut kirjaimellisesti kaikkea elämänmakuiseen keittoon. Mulle miltei elintärkeä harrastusympäristö. Ensi kuussa tulee seitsemän vuotta siitä, ko minä ensimmäisen kerran astuin sinne. Muistan siitä päivästä vain sen että oli keskiviikkopäivä, menin Kuvikseen ja iskä toi ja vei mut siitä Itikseen, ilmeisesti polskimaan sinne karvakäsien uimahalliin, jossa usein on myös muita ulkomaalaisia. Hehe, ja mä olin yksi heistä.

Muun muassa Miipaa, Tiitua, Ansua ja Iitua on haastateltu. En tekijänoikeusseikoista aio koko haastattelua julkaise, eli osta omasi tai käy kirjastossa jos haluat lukea kyseisen artikkelin kokonaan. Lisään tän artikkelin kokonaisuudessaan mun leikekirjaan, jota käyn läpi vielä myöhemmin tänä vuonna. Mun omistama lehti on riekaleinen. Joo, ei minä ollut... ne oli ne panttipullot... mut pääasia että mun nimi on kirjoitettu oikein.

Tätä taloa käyn myös joku päivä tarkemmin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Onko asiaa? Hyvä.
Vastaanko? Kyllä.

Mutta muista, lähetä vain sellaista palautetta jollaista sie myös mahdollisesti kestäisit.