Rock On

2016/09/30

Kaikella on jonkunlainen loppu

VAROITUS: Tämä postaus tulee sisältämään kuvia, jotka eivät sovellu perheen herkimmille.













Tää viikko on ollut tähän mennessä suht rauhallinen pitkästä aikaa. En ala selostamaan siitä sen enempää, perus nukupommiinpäiviä, omanelämänsätiskijaanaelämää ja hölökohtaisia juttuja, jotka eivät tänne musajuttuja lukuunottamatta tosiaankaan kuulu.

Koin tarpeelliseksi lisätä nää kuvat samaan postaukseen, koska kävin viime viikonloppuna Roihikassa pitkästä aikaa med mun iskä ja huomasin mun entisissä hoodseissani paljon muutoksia. Pari korttelia sieltä päätyy purettavaksi Martinkeskuksen tapaan, josta ekat kolme kuvaa onkin otettu. Surullista sinäänsä, että niiden kohtalo on mikä on. Toisaalta lapsuuteni leikkipuistotkin ovat pistetty uuteen kuosiin sen jälkeen, ko mie olen iältäni kasvanut jo niiden mestojen ohi. Ajat muuttuu, mie muutun, samoiten mestat... ja mun tehtävänä on hyväksyä se. 

Ensi viikosta tulee aika menorikas. Maanantaina Tyttistä, tiistaina Korkeasaarta med Miipa, torstaina Tyttistä (jos on aikaa) ja perjantaina yksityistilaisuuteen Lintsille... Jonakin päivänä mun nimeltämainitsemattoman kaverinkin pitäis tulla meille hakemaan vihdoin ja viimein sen piirustuksensa pois, sillä niiden paikka ei ole täällä, vaan hänen mökillä. 

2 kommenttia:

Onko asiaa? Hyvä.
Vastaanko? Kyllä.

Mutta muista, lähetä vain sellaista palautetta jollaista sie myös mahdollisesti kestäisit.