Rock On

2017/07/02

Homous on syntikkapoppia ja paljon värejä


 
Kävin toista kertaa Pride-kulkuessa. Tää päivä ei ollut sään perusteella niin gloorista ko viime vuonna, mutta nyt sain enemmän kuvia koska viime vuonna mulla oli ainoastaan Laajis mukana, tänä vuonna mulla oli sentään koko obukavalkaadi. Ja siksi multa tulikin enemmän kuvia, viimevuotinen Pride oli kuvien kannalta vain lämmittelyä → tosin tietsikkakin oli korjaamolla tuolloin...



 
Mie kuulun itekki seksuaalivähemmistöön. Mie nimittäin olen asexuaali, eli toisin sanoen en ole kiinnostunut minkäänlaisesta seksuaalisesta kanssakäynnistä, jopa suutelu on mulle liikaa. Luotan enemmän naisiin ko miehiin. Pidän halaamisesta ja hieromisesta. Myös nenittely ja poskipusut ovat aivan kivoja, mutta suutelu ja seksi kaikella tapaa tuntuvat mielestäni jotenkuten... vastenmieliselle.

   
Puistojuhlissa olin vain vähän aikaa, koska mun kopla ei enää jaksanut eikä siellä olisi ollut muita hyviä artisteja ko Paleface. Joo en todellakaan jäänyt odottamaan siihen asti, olen kuitenkin nähnyt sen Louhela Jamissa ja nälkähammastakin jäi kolottamaan. Ensi viikosta tulee kiireinen. Maanantaina on muutto. Sitten jossain vaiheessa menen valokuvausreissulle. Viikonloppuna on molempina päivinä keikka, josta sunnuntaina meen vielä keikan jälkeen faijan synttäreitä viettämään. Joten lomalle en ole vieläkään menossa.

Ai niin, otin tästäkin videopätkiä → olihan tää kesän kohokohtia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Onko asiaa? Hyvä.
Vastaanko? Kyllä.

Mutta muista, lähetä vain sellaista palautetta jollaista sie myös mahdollisesti kestäisit.