Rock On

2017/06/03

Tää ehkä ajaa mut hulluksi


      
Hyvää kesäkuun alkua kaikille! Tää se päivä on, ko kaikki kouluista lomille jää... ei ko... joo. Nyt on kesälomakausi alkanut ja se näkyy keskustojen tapahtumista. Mun osalta se tarkoittaa lisää kuvausreissuja ja muitakin juttuja. Tulen muuttamaan täältä pois tän kuun vika päivä, koska niin ko eräät tietää, en ole viihtynyt siellä kovinkaan hyvin. Vähän arvasinkin tätä ko olen vajaat 20 vuotta elänyt aikalailla 24/7 holhoojien silmien alla. Joten astuin toisin sanoen liian suuriin saappaisiin. Tulevassa kämpässä saisin vaikka aina apua, koska haluaisin palata joku päivä koulunpenkille, joku päivä olla siinä tilassa että voisin mennä halutessani vaikka töihin. Nyt ko olen kilometrejen päästä koulukunnosta...

Tästä kuukaudesta tulee tästä syystä osaltani erittäin kiireinen, ei lomapäiviä juurikaan jää. Kuitenkin yritän sumplia kaikki mahdollinen, koska kesä on tunnetusti Mirren kiireisintä aikaa tapahtumineen ja tapaamisineen. Mun pitäisi pakata omaan kotiin, mun pitäisi mennä kesätoimintoihin, ilmaiskeikkoihin... mitäköhän tästäkin sitten tulee?

Haudassa kerkiää levätä, nyt eletään täysillä.

2 kommenttia:

  1. Oikein mukavaa kesää sinne sulle! Kyllä on kiva, kun on taas aikaa harrastaa kuvaamista ja kokeilla uusia juttuja myös mitä ei oo ehkä aiemmin tehnyt. Itse haluaisin kokeilla ehkä vesijettejä tai jotain vesihiihtoa!

    http://finnlandsnorsk.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Katri, sitä samaa sulle!

      Vesihiihto kuulostaa erittäin mielenkiintoiselta, olen käynyt kerran niissä poljettavissa vesiveneissä ja sitten niissä kumiveneissä jotka on kiinnitettynä jonnekki pieneen veneeseen. Uskon siis että kivaa tulee olemaan, sama pätee vesijettejen kanssa!

      Poista

Onko asiaa? Hyvä.
Vastaanko? Kyllä.

Mutta muista, lähetä vain sellaista palautetta jollaista sie myös mahdollisesti kestäisit.