Rock On

2017/06/29

Mikä ei ajassa muutu, siit on pidettävä kiinni






     
Meitä oli viiden kopla. Kolme miestä ja kaksi naista, niin ko edellisessä postauksessa mainitsin. Mie mainitsin jo kaikki kuulumisetkin tähän kuvakavalkaadin liittyen siellä. Tulin lähinnä näyttämään nämä kuvat. Pitkästä aikaa kuvailin aurinkolaskua, lisäksi kuvailin ankkaperhettä. Ne poikaset muistittavat mua Ruma ankanpoikanen -tarinasta, jota mulle luettiin ko olin pieni. Sille pienelle tytölle, joka juhannukset Kroatiassa vietti. Tai lentokoneessa, riippuen siitä mistä vuodesta puhutaan.

En kerta kaikkiaan ole jaksanut mennä auringonlaskua tai -nousua kuvaamaan. Illansuussa olen usein syömässä ja aamuyöstä olen jo nukkumassa. Syitä on vähintään yhtä monta ko on päiviäkin. Mutta niin ko anyalla on tapana sanoa, yöt ovat nukkumista eikä valvomista varten...

4 kommenttia:

  1. Ihania kuvia! ♥

    https://jasukuvaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Voi miten kauniita kuvia! :)

    http://taruanuelina.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Onko asiaa? Hyvä.
Vastaanko? Kyllä.

Mutta muista, lähetä vain sellaista palautetta jollaista sie myös mahdollisesti kestäisit.