Rock On

2017/05/08

Täs on tapahtunut vähän kaikenlaista

       
Mulla on mennyt aivan niin ko hurjimmissa vuoristoradoissa. Hitaasti mennään ylös ja siitä sitten kovaa vauhtia takaisin alas. Tällä viikolla mun pitäisi siivota vihdoinkin ko saadaan nää turhat kledjut ja muut pikkusälät pois alta, sitten mennä leffaan, Kiasmaan ja muutaman päivän lomareissulle. Ko kotiin palaan, niin telkka päälle ja Euroviisuja kattomaan. Äitienpäivänä menen mummolaan makaronilaatikkoa syömään. Kiireitä riittää, niin ko huomaatte. Mutta niin riittää kuviakin.

Viime viikolla sain katottua Boss Baby -leffan, se oli hyvä. Mutta muuten viikko oli kamala. Olen väsynyt ja pettynyt kaikkeen, mitä tähän mun kotikylääni ja lähiostariini tulee. Mua on kohdeltu Itiksessä todella törkeästi ja sen takia mulla on kädet ja jalat ruvella. Se on aikalailla varmaa, en aio mennä sinne lähi-Itikseen. Ikinä


       
Teen siitä ja muista samankaltaisista kokemuksista storytimen jossain vaiheessa, 
jotta tekin osaisitte välttää niitä tiettyjä paikkoja.

2 kommenttia:

  1. Euroviisut, onko sulla suosikkia?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei ole varsinaisesti suosikkeja, otan muistiinpanot kaikista artisteista finaalilähetyksessä. Semifinaaleja en pääse näkemään, koska se sattuu juuri niille reissupäiville. Ellei sitten tule sellanen tsägä, että nään ne jossain hotellihuoneessa tms.

      Poista

Saa, ja pitää lähettää palautetta kuvista ja miksei myös kirjoitteluista.