Rock On

2017/04/22

Mun pään sisällä vaanii zombie



   
Mulla on luonnoksissa monen monta lifestyle-aiheista postausta, mutta mie olen niin riittämätön ja täydellisyyttä vaativa pikku perfektionisti, niin en ole saanut julkaisukuntoon niistä yhtäkään. Parempi julkaista hyviä postauksia harvemmin ko huonoja postauksia parin-kolmen päivän välein.

Kuviakaan en ole saanut otetuksi ennen näitä zombiaiheisia synttäreitä ja tässä tulee syy: Mua on vaihteeksi taas jätetty ja olen hänen takia voinut niin huonosti, ettei ole ollut voimia tehdä mitään. Ei kotitöitä, ei valokuvausreissuja, ei mitään. Mun piti mennä kouluun pitkästä aikaa tässä kuussa mutta sekin skeida taitaa jäädä haaveeksi. Voi olla myös mahdollista, että jätän koulun kesken. Mulla ei ole mitään pätevää syytä jatkaa opintojani, vaikka edelleen rakastan kaikkea, mitä siihen alaan liittyy. Mutta minkäs teet ko opiskelu ei vaan ota tuulta alleen, vaikka kaikkeni olen yrittänyt.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Saa, ja pitää lähettää palautetta kuvista ja miksei myös kirjoitteluista.