Rock On

2017/03/28

Hei, hei mitä kuuluu?


Tänään mulle kuuluu sellaista, että kevättä rinnassa ja vastuuta on alettava kantamaan. Ei enää itsesääliä eikä jatkuvaa "mua pelottaa olla yksin" -hössötystä, sillä mun maailma tulee muuttumaan vaikka miten yrittää pitää kiinni niistä samoista tutuista henkilöistä. Haluan että tästä tulee 2017, eikä 2016 2.0. Joten aion parantaa kuntoa, olla myös muiden ko sen Fant4stic-porukan (vaikka olettekin tärkeitä mulle) sekä tehdä muutakin mitä haluaisin. Kuten palata koulunpenkille ja valmistua vuoden parin päästä.

Alkuviikko oli tosin haasteellinen ja tavaroita on päässyt hajalle asti.

Tää viikko toivon mukaan menee niitten pakollisten juttujen ohella siivotessa ja kavereiden kanssa. Talvivaatteet menee siivoilujen ohella varastoon, nähään sitten taas marraskuussa... (puhun niille talviturkeille)

Matkakuumeesta puheen ollen, pääsen mitä todennäköisemmin Ruotsin-laivaan toukokuussa. Se tarkoittaa osaltani ensimmäistä Uudeltamaalta poistumista kolmeen vuoteen ja Suomesta poistumista vajaan viiden vuoden jälkeen! (Miipa ja muut, pitäkää huolta ettei kukaan murtovaras tuu mun ovelle, haha)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Onko asiaa? Hyvä.
Vastaanko? Kyllä.

Mutta muista, lähetä vain sellaista palautetta jollaista sie myös mahdollisesti kestäisit.