Rock On

2017/03/13

En aio esittää onnellista, ko sitä en ole

Mulla on naistenpäivän jälkeisinä päivinä mennyt... totanoin, huonosti. Tai no, ainakin vaihtelevasti. Kotona ja kodin lähiympäristössä ei ole mennyt hyvin, mutta muualla taas on ollut suhteellisen kivaa. Ekaksi puhutaan näistä huonoista jutuista.



Rahat alkavat olee aika lopussa. Mun pitää ilmeisesti viedä ainakin osa pulloista kierrätykseen, jotta saisin ruokaa (ja mennä minne halajaa). Mutta yksin en uskalla lähikauppaan enää mennä koska vartijat seurailee mua kaupassa, koska mua luullaan varkaaksi. Minne tahansa menen, mua käsketään muualle. Ilmeisesti en ole kovin tervetullut vieras. Mie en voi enää edes valokuvata rauhassa. *lisää tähän vielä kasa itsetuhoisia juttuja*


xxxxx xxxxx xxxxx

Nyt parempiin asioihin. Olen saanut ProMarker-kokoelmaani ainakin suurimmalta osin keräiltyä. Iltapäivällä taas niiden kimppuun. Sitten olen nähnyt koulukaveriani pitkästä aikaa, sitä olikin jo ikävä. Olen mennyt nukkumaan ajoissa verrattuna esimerkiksi viime kuuhun verrattuna, menin joskus nimittäin viideltä. Nyt olen mennyt keskimäärin kahdelta, olen nukkunut kymmenen tuntia. Nähnyt omituisia unia, viimeisimmässä unessa kävin Ruotsissa. Muokannut Miipan suomibloggerin ulkoasua.

Ensi kertaan paremmilla fiiliksillä ja miksei myös paremmilla kuvilla...


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Onko asiaa? Hyvä.
Vastaanko? Kyllä.

Mutta muista, lähetä vain sellaista palautetta jollaista sie myös mahdollisesti kestäisit.