Rock On

2017/01/17

Pajunkissoja jalanjäljillä












"Pajunkissat tammikuussa eivät ole sitten mahdottomuus. Tänä vuonna mie ainakin aion virpoa laskiaissunnuntaina..."

En aio kerjätä huomiota kuulumisillani. En halua tästä mielenterveysblogia, mulla ei ole mitään fiksua kerrottavaa. Mä inhoan kaunistelua, siksi kuvat kertokoon enemmän ko tuhat sanaa. Olen päättänyt että heti ko saan pankkikortin, aion mennä kauppaan hiusväriostoksille. Mun tyvikasvu on aika karmaiseva ja toi pinkki-liila-sininen värioksennuskin alkaa olla suhteellisen kulunut.

"Nyam nyam, muotipoliisi kiittää."

Asu koostui tuttuun tapaan suurimmaksi osaksi second hand -kledjuista ja mun kuvaajana oli tällä kertaa Miipa.

4 kommenttia:

  1. Ah blogisi on niin ihanan erilainen verrattuna meidän kaikkien muiden blogeihin :D Tulen mielelläni lueskelemaan useammin tänne.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oooi kiitos Marielle kehuista :3

      Poista
  2. Mukavaa että menny siul ihan mukavasti, aeva makkeita kuvia postauksissa :) tässä postauksessa kaheksas kuva vie kyl voiton, kymmenes reippaana kakkosena :P

    -Pöllö

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No, mukavasti ja mukavasti, mutta paremmin kuitenkin ko esim. viime kesänä. Ja syksynä. Ja viime vuoden talvena.

      Poista

Saa, ja pitää lähettää palautetta kuvista ja miksei myös kirjoitteluista.