Rock On

2016/12/03

Pikkujoulut Miretellä




Tällä nimellä nämä pippalot kiersi ko minä kutsuja jakelin. Kertakaikkiaan oli onnistuneemmat omasta mielestäni ko nämä tuparisynttärit. Olen kutsunut enemmän ihmisiä, ehkä se johtui siitä. Nämä bileet ovat kaksipäiväiset, tänään mulle on lupautunut ainakin Suvicita ja Elida, mahdollisesti myös Odessa. Perjantaina, eli eilen, mua piristivät Marju, Miipa, Oscar ja Matteus. Myös Curryn piti tulla, mutta sillä oli työpäivä odotettua pidempi joten minä, Marju ja Miipa kerettiin jo menemään. Mä lähdin Miipalle yöksi, koska Karo ja Sarpa eivät päässeet kumpikaan paikalle syystä X ja Y. Yhteiskuvaa ei tullut, koska miltei kukaan ei ollut siihen halukas. Ikähaarukka oli kyllä laaja, mä olin totuttuun tapaan se nuorin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Onko asiaa? Hyvä.
Vastaanko? Kyllä.

Mutta muista, lähetä vain sellaista palautetta jollaista sie myös mahdollisesti kestäisit.