Rock On

2016/12/11

Pikkujouluja ja vastoinkäymisiä












Tällä viikolla nukuin aamut, menin vasta aamuyöstä tai aamusta nukkumaan ja heräsin siinä iltapäivästä, perus yötyöläisen rytmiä siis. Alkuviikosta oli itsenäisyyspäivä, katoin Linnan juhlia niin kauan kunnes nukahdin kesken kättelyjen. Ja yöt olin hereillä ja tein projekteja ja kalenteriluukkuja.

Keskiviikkona mun asumisohjaaja järkkäs hänen ja kollegoidensa asiakkaiden ja heidän keskeiset pikkujoulut. Olin ahistunut vähän aikaa niissä keskiviikkoisissa mutta niistä onneks selvittiin. Kouluun menin vain perjantaina, ja sekin vain siksi että koulussa oli ne pikkujoulut joihin osallistuin tutorina, vedin askartelutyöpajaa. Muina päivinä ei ollut koulua tai nukuin pommiin.

Eilen koira näykkäs mua pahemman kerran kyynärpäästä. Pahinta tässä on se, että päivystykseen ei helpolla pääse viikonloppuiltana. Onneksi takki ei kuitenkaan hajonnut. Olen kuitenkin tapahtuneesta niin musertunut, että pikku breikki koulusta ja yksinasumisesta tekisi hyvää mulle. Lapsena pelkäsin aivan sikana eläimiä, etenkin koiria. Mä pelkään sitä, että alkaan pelkäämään koiria taas. Niitäkin jotka eivät tee mulle pahaa. Jos menen tohon pisteeseen, hakeudun kyllä parantolaan. Pelkotilat rajoittavat jo nyt elämääni niin paljon että ihan itkettää.

Kotibileet menivät muuten hyvin, peuhattiin ja pidettiin hauskaa. Alku kuitenkin oli osaltani ton puremisepisodin takia pilalla. En tosin muista niistä juurikaan muuta hyvää niistä, tosin samanlaisia bileitä tulee seuraavan kerran ensi viikolla Miipan luona. Eilen olin Sadiella. Tänään menen näyttämään lääkärille sitä näykkäisyä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Onko asiaa? Hyvä.
Vastaanko? Kyllä.

Mutta muista, lähetä vain sellaista palautetta jollaista sie myös mahdollisesti kestäisit.