Rock On

2016/12/12

Kalenterikuustoist: Mun "toinen" kotini










Tänään kerron mun harrastuspaikassa, jossa olen vastoin sääntöjä mm. nukkunut, kiroillut, huutanut, piilovittuilut, haastanut riitaa ja levittäytynyt koko sohvalle. Mutta olen myös saanut sieltä tukea mun itsetunnolle, lisäpotkua mun luoviin harrastuksiin, paljon kavereita ja juttuseuraa. Haastatteluun pääset tästä, siinä olen mukana.

Olin innoissani ko ekoja kertoja siellä olin. Mä otin kameran mukaan joka kerta. Olin tosin myös todella arka silloin 13-vuotiaana tyttönä. Suorastaan vihasin itseäni, mulla oli jäätävä identiteettikriisi ja ainoat jutut olivat silloiset mielenkiinnonkohteet niiden sukunimineen ja kulttuureineen. Inhosin silloin myös maalausta, nykyään rakastan sitä. Piirustustaitoni oli kolmasluokkalaisten tasolla.

Olen käynyt siellä jo seitsemän vuotta, joten paikka on väkistekin tullut jo tärkeäksi.  Taitaa olla vaikea paikka silloin ko täytän 28 vuotta, onneks siihen on vielä kahdeksan vuotta ja aina voin mennä sinne naistenpäiväjuhliin, vaikka ikää olisi haitarissa 75 vuotta... haha, jos oon edes elossa silloin.

Olet tervetullut, jos et ole mies. *tähän voisin lisätä sen rallatuksen, jonka minä ja Miipa aina lauletaan*

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Onko asiaa? Hyvä.
Vastaanko? Kyllä.

Mutta muista, lähetä vain sellaista palautetta jollaista sie myös mahdollisesti kestäisit.