Rock On

2016/12/29

Kaverinmakuista ja vähän ryysiksenkin

Tänään aion näyttää parhaimmat momentit tältä vuodelta! 
(kaikki kuvat eivät ole mun ottamia, mainitsen ne kuvat jotka eivät ole mun)




Tutuista tapahtumista olen käynyt
LUX-ssa,
Kiinalaisessa Uudessa Vuodessa Sassun kanssa,
Reaktorissa Angien kanssa,
Hanamissa Tiitun ja Katien kanssa,
Helsinki-päivän konsertissa,
Taiteiden yössä Miipan kanssa,
Kissojen yössä,
Korkeasaari-päivillä Miipan kanssa
ja Meidän viikonloppu -messuilla Katinkan kanssa.



Uutuustapahtumista eli ekaa kertaa olen käynyt 

Lintsin avajaisissa,
Hevosmessuilla, GoExpossa, Valokuvausmessuilla,
Salamarockissa,
Helsinki Pridessä ja feministitapahtumassa Miipan kanssa,
iik!Weekissä Miipan, Suvicitan, Emilyn, Elidan ja Odessan kanssa
ShowHaussa edellämainittujen kanssa Emilytä lukuunottamatta
ja Martsarin jäähyväisissä Miipan kanssa.






Grillimaisterin konsertti jäi väliin mielenterveydellisistä syistä, Valokarnevaalit jäivät taas väliin huonojen artistejen ja sen takia että olen jo käynyt Lintsillä kolme kertaa aikaisemmin. Viaporin kekri kiireiden takia ja Heurekan Halloween siksi että liput meni jo aikaisemmille linnuille. Tänä vuonna uuden vuoden juhlia ei myöskään järjestetä Senaatintorilla, vaan Kansallistorilla. Tullaan ylihuomenna menemään sinne Miipan kanssa. 



Vuoden kertaus kokonaisuudessaan ylihuomenna, olkaa kuulolla!
Sillä aikaa saatte etsiä allekirjoittaneen alla olevista kuvasta...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Saa, ja pitää lähettää palautetta kuvista ja miksei myös kirjoitteluista.