Rock On

2016/12/13

Kalenterikuustoist: Epäsuositut mielipiteet

Harvoin teen mitään haasteita, mutta tän kerran annetaan anteeksi. Ja ennen ko alat valittamaan mulle kommenttilootassa, niin sanon vaan että nämä ovat mun mielipiteitä. Hyvää Lucianpäivää muuten kaikille, mua ei nähdä tänäkään vuonna se kynttilähössötys päällä! :'D

Makkara, kinkku, pekoni ja muut lihatuotteet naudanjauhelihaa lukuunottamatta ovat pahoja. Ne haisevat pahalle, maistuvat pahalle ja ne myös näyttävät kamalalle. Pinkki ei ole pop mun ruokapöydässä. Pitäkää joulukinkkunne ja aamiaismunapekoninne, tai mä tyrkkään ne faijalle Roihikseen.

Valkoinen ei imartele mua. En ole löytänyt toistaiseksi vaatetta joka näyttäis päälläni paremmalta valkoisena ko mustana. Valkoinen on hankalahoitoinen väri. Valkoiset alusvaatteet tuovat liikaa mulle faijani kalsarit ja aluspaidat, koska Keski- ja Etelä-Euroopassa valkoiset alusvaatteet ovat suosittuja etenkin aikuisilla miehillä. Osittain tän takia mun blogikaan ei ole ollut vuosiin kokovalkoinen, koska kokovalkoisuus ei tee mun blogista mun näköistä.
En  omista merkkivaatteita enkä -laukkuja, koska en halua olla kävelevä mainoslaari. (Paraskin puhuja, olen tuleva graafikko) Eikä mua kiinnosta maksaa useita kymppejä jostain Guessin laukusta tai Calvin Kleinin boxereista.

Kasarin ja ysärin tuulitakit ja ulkoiluhaalarit ovat just ihania. Monilla on tänäkin talvena musta tai harmaa toppatakki. Väriä elämään, vaikka talvi onkin. Ja päälle vielä heijastusliivi, niin näytte varmasti autoilijoille. Ja mikä parasta, ulkoiluhaalari päällä et ainakaan palele talvipakkasilla, se on varmaa!

Liha, kana ja kala pilaavat salaatin ja liian monen lämpimän patongin ja voileivän. Tosin mun pitäisi tässä asiassa pitää suuni supussa, koska olen yllätys-yllätys, kasvissyöjä...


Eläinkuosit ovat itseasiassa just kivoja. Etenkin leopardikuosi, ja siihen yhdistettynä mustaa ja rock-tyyliä, niin voi là. En ole juuri keltään kuullut vuosiin positiivista mielipidettä liittyen eläinkuoseihin. Tosin liika on liikaa, vain yhtä väriä pystyisin käyttämään kokonaan ja se on musta.

Kalja on pahaa, siideri on pahaa, itseasiassa kaikki alkoholijuomat ovat pahoja. Sylkäsen ne aina pois ja en halua edes oppia juomaan alkoholia, sillä suvussani on alkoholismia. Ja tällaiselle erityisherkälle ne vaan tuovat lisäongelmia ja huonoa oloa. Ei kiitos, kaadan yhtä mielelläni ne lavuaariin ko poliisit alaikäisten juomia...

Kahvin kanssa sama juttu. Edes Starbucksin latte tai Frezza Mocca ei ole hyvää. Suhtaudun niihin samalla tavalla ko paras kaverini limsoihin - annan kavereille mutta itte en niihin lankee...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Onko asiaa? Hyvä.
Vastaanko? Kyllä.

Mutta muista, lähetä vain sellaista palautetta jollaista sie myös mahdollisesti kestäisit.