Rock On

2016/11/23

Parasta pysyä kotona






Marraskuun loput ovat mulle vuoden vaikeimpia kohtia muiden epäonnisten kohtausten ohella. Mun pääni sekosi niin pahasti lähiaikoina, milloin ihmissuhteiden, milloin muiden ihmisten ylipäätään, milloin oman kodin, milloin jo pelkkä olemassaoloni saa mut voimaan huonosti. En muista edes syödä, unirytmi on täysin sekaisin ja rahat ovat miltei lopussa. Eli mun on parasta pysyä kotona. Ihme jos selviän tästä viikosta ilman toista päivystyskeikkaa tässä kuussa. Jos jotain hyvää pitää nimetä viime ajoista, niin se on se, etten ole saanut banhammeria Tyttikseen.

8 kommenttia:

  1. Kivoja kuvia ja uusia postauksia tullut :)
    kökköä kun sinnuu masentaapi ;s
    Voimia paljon ja pikkuhiljaa vaikka takasin raiteilleen, jos ei nyt tällä hetkellä inspaa :)
    Pitkä on viel sun tie ja kaikkea mukavaa tullee tehtyä :)
    Koitahan pittää huonot ajatukset loitolla ja pitää niitä hyvempiä voitolla! :)
    Muistahan syödä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se tässä on hyvä juttu :) Mun pitäis saada asiat takaisin raiteilleen, ei mulla ole ollut helppoa viime aikoina. Tällä kertaa se ei johdu onneksi koulusta, en ole edes käynyt siellä eikä se yks ole ilmoittanut olemassaolostaan. Mun pitäis syödä, kaikki ovat sanoneet sitä samaa, mutta minkäs teet ko se ei jaksa edes sängystä nousta.

      Syyllinen mun huonoon oloon on tällä kertaa mun kaveri, joka petti mun luottamuksen jälleen kerran alkuviikosta, viimeksi se petti sen viime viikolla. Pelkään vaan, että sitä ei enää kiinnosta mun kanssa hengailu - vaikka tiedän että silläkin voi olla hankalia aikoja. Jos hän lukee tän, odotan anteeksipyyntöä ja syytä että miksi.

      Mun koulunkäyntikyky on menetetty.
      Mun elämä on päivästä päivään selviytymistä.
      Mun ehkä pitäisi katsoa peiliin tai hypätä itsehäpeän takia kaivoon.

      *lyöö päätään seinään*

      Poista
    2. Auts, en oo itse ikinä introverttinä kokenut tämmösiä tuntemuksia jos ei joku tykkää ni olkoot asenteella menny. mut siis kylhän kavereita tullee ja lähtee seo semmosta välillä. Elä ainakaa roiku peräsä jos seon jotenkin väärin tehnyt vaa sitä omaa reittiä vaa jos hän ei halua sillä tiellä poiketa ni anna ollaha vaan ja etiäppäin :)

      Sää et oo mittää menettäny, koitahan nostaa ittes sinne koulun penkeille uudestaan et anna kiusaajankaa lannistaa :)
      En tiedä sun elämäst kummempia mut niin on monella ja siitä voidaan nousta!
      Muista asenne on ase! :) :) :) Voimia!

      *Laittaa tyynyn väliin*

      Poista
    3. Mä olen jotain ekstro- ja introvertin väliltä. Mä lepään himassa loppuvuoden niin katotaan sitä koulujuttua sitten joulun jälkeen. Mun ja "Pajun" (nimi muutettu) reitit olkoon loppukuun erit. Kuitenkin lopussa on valoa niin ko aina, jos ei marras- niin sitten ainakin joulukuussa ko kokoan kaverini yhessä taloksi.

      Keskityn loppuviikon nyt omiin prokkiksiin ja pään selvittämiseen. Ja niin ko sanoin jo, sillan toisella puolen on aina jotain valoa. Eiköhän "Pajukin" anna vielä anteeksi joskus.

      *Menee avaamaan Powerpointin*

      Poista
    4. Jeps rauhassa vaan teet miten tuntuu :) Totta tuo että välillä sitä tarvii vaan aikaa ja oma sänky tuntuu niin hemmetin lohduttavalle, mut seon mun mielestä välillä ihan hyvästä voi vaikkapa huomata itestä ja tietty muistakin enemmän :)
      Ihan chillisti vaan ei meil oo mittää hättää eiksje? :P

      *Menee keittämään mamakananudels* :P

      Poista
    5. Oma sänky on maailman paras paikka, vaikka palelen sielläkin koska kylmyys. Onneksi on nää eläinhupparit, jotka lämmittävät :3

      * tyytyväinen koska kalenteri on 3/4 tehtynä (--::: *

      Poista
  2. Ihania kuvia! Mä rakastan pimeää aikaa kun saa polttaa kynttilöitä ja ripustaa värikkäitä valoja ympäri asuntoa! (en myönnä että mun makkarissa oli jouluvalot ympäri vuoden) Miinuspuolena on järkyttävä väsymys, voisin nukkua 15h vuorokaudessa...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia! Pimeys tuo mulle väsymystä ja tekee mut vielä entistä herkemmäksi. Mutta mieluummin musta ko valkea joulu. :'D

      Poista

Saa, ja pitää lähettää palautetta kuvista ja miksei myös kirjoitteluista.