Rock On

2016/11/03

Ensilumi tuli






...ja joo, en tykkää. Kylmää vammasta lunta, en voi kulkea edes toppahaalarissa ilman että paleltaa. Juuri näinä hetkinä sitä toivois äkkilähtöä toiselle puolen maapalloa. Lumi tosiaan yllätti, mutta tällä kertaa VR-n, Kivistössä nimittäin hajosi jonkun sortin ajopiuha jonka takia mä myöhästyin tänpäiväisestä peffateatterinäytöksestä. Ei nyt ollut oikein mun päivä ja olisin vieläkin raivon partaalla, ellei Miipa olisi pelastanut mua. Lisäksi yks muuan valokuvaaja tuli sattumalta vastaan, lähipäivinä mua pääsette ihastelemaan Humans of Myyr Yorkissa. Sain näyttää mielipiteeni talvesta oikeen kameran eteen, jeah.

P.S. Tänne tulee tosiaan joulukalenteri, olen jo aloittanut yhden luukun tekemisen. Mutta koska olen vikkelä ja nopea käsistäni, teen luukut vasta lähempänä joulukuuta. Ja sitäpaitsi mä voisin olla vaikka koko päivän kirjoittamassa täällä ja tämänvuotiset luukut tulette tunnistamaan risuaidalla #Kalenterikuustoist. Aiheet tosiaan ovat teille yllätyksiä ja tulen kertomaan sitten loppukuun puolella tai silloin ko olen aiheen päättänyt. Mutta se on varmaa, mitään peruskauraa ne eivät tule olemaan!

6 kommenttia:

  1. Mäkään en tykkää yhtään kylmästä! :'D Saa palella taas monen kuukauden ajan haha :D

    http://jeannays.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä... hrrrr... *jee ollaan samiksii*

      Poista
  2. Meillä täällä ei sitten lunta näy... Sais jo tulla! Superkiva ulkoasu sun blogissa<3

    https://harrietgripenberg.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu täällä Stadissa on lunta, toivotaan sinne lunta ja itelleni parempaa suhtautumista talven suhteen. Kiitos kehuista. :)

      Poista
  3. Mä tykkään kyllä lumesta, mutta en kylmästä, eli tässä o nyt pieni ristiriita, kun lunta ei voi olla ilman kylmää :'D Kaikkein eniten mua inhottaa semmonen pimeä ja vihertävän harmaa talvi. Lumi tuo kivasti valoa :') Mutta joo toi kylmyys ei muhunkaan iske :D Ihanan tunnelmallisia kuvia <3

    anskisss.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sama juttu täällä. Lumella on kyllä kiva tehdä kaikkee kivaa, mutta sellanen ikävänpuoleinen loska, kylmyys, liukkaus ja pimeys tekevät musta suht dramaattisen. Niin ja lumi tuo valoa, viime vuonna en tarvinnut ees taskulamppua ko silloisessa lähimetsässä oli niin valoisaa kiitos lumen. :'D

      Kiitos kehuista!

      Poista

Onko asiaa? Hyvä.
Vastaanko? Kyllä.

Mutta muista, lähetä vain sellaista palautetta jollaista sie myös mahdollisesti kestäisit.