Rock On

2016/11/07

Ei se sotamaalaus poista huonoa oloa









En  mennyt Viaporin Kekriin, koska se meni yhden muun tapahtuman kanssa päällekkäin. Sen sijaan mie, Miipa, Suavecita ja Elida mentiin Sadien ja Jerryn luokse Halloween-bileisiin. Kuvia olisi tullut lisää jos olisin tajunnut ottaa kameran etkoille messiin, jossa tein itelleni sotamaalauksen. Näin siellä nimittäin söpöjä talitinttejä ja se on keskellä ei-mitään. Ja kyllä, näytän itseasiassa vielä paremman näköseltä sotamaalauksen kanssa ko ilman. No, ripsarit ja kulmakynä odottavat käyttöä mutta kajaali, musta kulmakynä, luomivärit ja joku pähee huulipunat puuttuvat... aion mennä sotamaalauksessa pikkujouluihinkin. Mutta en aio esitellä meikkejäni, koska ei kiinnosta. Kuvia otettiin, syötiin ja katottiin TV:stä huonoja ohjelmia sekä riehuttiin.

Muuten mulla oli kiva ilta takana, mutta sitten tuli ahdistuskohtaus ja vastoinkäymisiä... (jätä lopputeksti lukematta jos olet herkkä lukija)
Paikalla ja tekemisellä on väliä, sillä jos joudun vastoin tahtoani vaihtamaan paikkaa tai tekemään muuta joka ei mua juuri sillä hetkellä miellytä, niin se on sitten mulle ja mun päälle suuri maailmanloppu. Näin on ollut jo pienestä lähtien. Ja ennen ko tuutte nilittää kommentteihin tyyliin että "sun elämäs ei oo rankkaa koska mut on huostaanotettu" tai "olen joutunut huolehtii sisaruksistani jo silloin ko olin 5 wee" ynnä muuta skeidaa, niin sanonpa vaan että olen tavanomaista herkempi. Ja etenkin silloin ko mulla on se aika kuusta.


Mulla on ollut muutenkin takana mieleltä kysyttynä tosi kurja viikko. Mie niin arvasin, että tää marraskuu on tuonut näitä ikäviä ajatuksia mun päähän. Onneksi tätä kuuta on vain 30 päivää... joten älkää ihmetelkö miksi saatan sortua valivaliin lähiaikoina.

2 kommenttia:

  1. Voi ei ikävä kuulla, että sulla on ollut kurja viikko :/ Tiedän fiiliksen, mutta hei tsemppiä uuteen viikkoon! :)

    http://jeannays.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. PMS-oireet ovat olleet suuri syy mun huonovointisuuteen. Tästä viikosta tulee varmasti jotakuinkin parempi. :) Kiitos! Marraskuu on mulle selviytymisen kuukausi. :'D

      Poista

Saa, ja pitää lähettää palautetta kuvista ja miksei myös kirjoitteluista.