Rock On

2016/10/29

Voi huoh tän mun unirytmini kanssa













Pää taas vaihteeksi sekaisin. Miltei jokapäivä olen nukkunut vähintään yli keskipäivän, jopa sinä aamuna ko menin nukkumaan ennen puoltayötä. Mieli ollut monista syistä maassa, taas vaihteeksi. Paikat kipeänä keinutuolin kantamisen takia. Rahatilannettakaan ei voi nyt juuri kehua. Päätäkin särkenyt toista päivää peräkkäin. Onneksi olen saanut toteuttaa itseäni Tyttiksellä, se on ainut asia mitä olen tällä viikolla jaksanut ylenpalttisen shoppailun ohella...

...ja tästä syystä mua ei ole näkynyt koulussa ollenkaan. Ens viikolla sitten uusi yritys, ens viikolla alkaakin sitten vuoden masentavin kuukausi - marraskuu. Ihailkaa te sillä välin näitä Korkeasaari-otoksia alkukuusta...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Onko asiaa? Hyvä.
Vastaanko? Kyllä.

Mutta muista, lähetä vain sellaista palautetta jollaista sie myös mahdollisesti kestäisit.