Rock On

2016/09/01

Hyvästi vaan kesä ja villi teineys




Syyskuu on alkanut. Muistelen viime vuoden syksyä ja sitä, mitä tuskaa toi mun ex-poikaystävä elämääni. Mutta nyt voin sanoa, että se skeida ei ollut mitään siihen verrattuna mitä mie tänä vuonna olen joutunut kokemaan. Tämä vuosi on ollut tähän mennessä erittäin vaikea, ja saas nähdä mitä kuraa vielä syksyn aikaan saan niskaani...


.
En ole enää se tyttö, joka lähti innoissaan keskustaan pulloja keräämään. Enkä myöskään se tyttö, joka hengailee muutenkaan mielellään keskustassa tai ylipäätään missään. Enkä etenkään se tyttö, joka mielellään menee kotibileisiin tai ilmaiskonsertteihin. Pitkäaikainen kaverini Sartsa on sairastellut paljon, joten sitäkään en voinut tänä kesänä nähdä - vaikka luvattiin. Koulukaverit taas suurimmaksi osaksi ovat jättäneet mut. Ilman parasta kaveriani Miipaa sekä hänen kavereitaan ja ystäviä, tämä kesä olisi surkeudeltaan samalla tasolla kesän 2012 kanssa.




Vaikka tämä kesä toikin mulle aika paljon sitruunoita silmiini, niin mun on astuttava uusiin saappaisiin ja niillä käpötellä kohti syksyä. Vaikka helppoa se ei tule olemaan. Vaikka joudun törmään niihin mun ex-kavereihin aina koulun käytävillä. Onneksi mulla on Miipa, joka muistuttaa mua siitä, että olen söpöliini ja johon voin monella lailla samaistua.


Mulla on runsaasti suunnitelmia syksylle. Menen mm. Lintsille ja Korkeasaareen sekä Taiteiden Yöhön, jotka ovat tällä kertaa - missäpä muualla ko Myyr Yorkissa. Kaikista ei tule, tai sitten tulee. Se riippuu ekaksi siitä, menenkö edes niihin kaikkiin. Puhumattakaan siitä, kannanko sitä kameraa messissä...

5 kommenttia:

  1. Hienoja kuvia taas! <3

    VastaaPoista
  2. Luin nyt tämän blogin läpitte ja diggaan hommistas. Pakko sanoa että Mia sinä oot omanlaine maantallaaja pidä siitä kii nii tuut olee huipulla. Kokemukset kasvattaa, viisaasti vaan tietä etiäpäin :)
    odotan innolla uutta postausta toivoen onnellisten ajatusten sinne päätyvän :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hienoa että diggaat ja kyllä, aion pitää kiinni mun omaperäisyydestäni kiinni. Uusia postauksia tulee kyllä lähiaikoina, ko kuviakin on jo mukavasti säilössä :3

      Poista

Saa, ja pitää lähettää palautetta kuvista ja miksei myös kirjoitteluista.