Rock On

2016/08/03

Sateenkaaren päässä on kasa aarteita





Taidatte muistaa (tai ainakin tietää) uskomuksen, jossa väitetään että "sateenkaaren päässä on kasa aarteita". Jos muistat, hyvä. Et ole ainoa. Muutamat kerrat olen piirtänyt itekki sateenkaaren aarrearkun kera, ekan kerran joskus vuonna yksi ja kaksi. Se piirustus tuskin on tallessa, sillä se on piirretty vielä silloin ko synnyinmaassani asuin.


Toi päivä ei mennyt ko Strömsössä etenkään valokuvausten saralla, mutta nyt mä ainakin opin sen, että Hertsikka (etenkin se vanha puoli) on huono paikka omakuvien (ei selfieiden) otolle. Meen täst lähtien jatkossa aina muualle kuvaamaan, ko kotini lähellä sijaitsevaan asvalttiviidakkoon. Oli sitten vaikka kaamos.





Tää päivä meni ihan jees. Vaikken tänään kuvannutkaan muulla ko perunalla, mä olin rannalla ja kuvasin sillä perunalla silmät kii olevan linnun. Kamuni kelasi että hän muni, mutta mä taas tuumasin että hän joko nukkui tai sitäkin raukkaa häikkäsi aurinko. Hän kyllä oli munivassa asennossa, ei sen puoleen. Ja hän oli niin sööttänä, olisittepa nähneet!

Mitäs mieltä olette muuten mun uudesta ulkoasusta?

6 kommenttia:

  1. Upeita kuvia, varsinkin tuo sateenkaari otos!! :)

    VastaaPoista
  2. Ihan loistavia kuvia! Ihanaa että päiväsi meni ihan jees! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia :') niinhän se menikin, parhaan kaverini ansiosta ❤

      Poista
  3. Olen maailman valokuvauxellisin ihminen ☆⌒ヽ(´ε` )

    VastaaPoista

Onko asiaa? Hyvä.
Vastaanko? Kyllä.

Mutta muista, lähetä vain sellaista palautetta jollaista sie myös mahdollisesti kestäisit.