Rock On

2016/08/14

Hyvästi nolot kotibileet ja takkutukka









Arvaa mitä? Muutuin radikaalimmin ko mitä osasin odottaa. Pitkä, takkuinen ja vaikeasti hoidettava paksu oranssinvihreä tukka sai lähteä mäkeen, ko kampaaja kutsui mun nimeä sateisena lauantaipäivänä ja "taikoi" mun pään blondiksi polkaksi. Ja mikä parasta, viikonlopun huippuhetket eivät olleet todellakaan siinä, sillä ekaksi menin parhaalle kaverille taas viikonlopuksi, sillä mä olin - jälleen kerran - kotibileissä. Ensi postauksessa kuvia ja tunnelmia taas mm. tän päivän tavaranvaihtobileistä.

2 kommenttia:

  1. Mun mielestä on kivannäköistä toi sun omalaatuinen kuvaustyyli, tykkään! Kiva nähdä kuvia jotka on otettu erilailla, kuvanmuokkaukset on myös hauskoja :)
    https://meikkiarsenaali.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Onko asiaa? Hyvä.
Vastaanko? Kyllä.

Mutta muista, lähetä vain sellaista palautetta jollaista sie myös mahdollisesti kestäisit.