Rock On

2016/07/02

Vihdoinkin talviturkki lähti








Mun piti keskiviikkona käydä vain nauttia luonnosta ja ottaa kuvia, mutta toisin siinä sitten kävi sillä spotaaniuteni otti jälleen kerran vallan, kohta siitä lisää. Kesä on etenkin siitä ihanaa aikaa, ko voi olla huoleton eikä tarvi pelätä kaatumista loskakeleissä eikä pistää niitä sukkiksia jalkaan. Mutta tietty asianomaisessa varustuksella, ilman arskoja ja bandana-huivia ei ole ulos asiaa tähän aikaan vuodesta, ellei halua päänsärkyä tai auringonpistosta kaveriksi seuraavana päivänä. Etenkään jos on herkkähipiäinen niin ko mie...




Tällä viikolla olen heittänyt talviturkin Herttoniemenrannassa, mereen ja vaatteet päällä, koska mie jätin uikkarit mökille enkä minä hölmöläinen tajunnut ottaa niitä mukaan. Mutta eiks se vähän ookki niin, että talviturkin heittämisessä spontaanius on se ykkösjuttu ja talviturkki heitetään vaikka olisi farkut jalassa. Talviturkki piti heittää jo toukokuun aikana, niin ko pari vuotta sitten, mutta järvenrantojen kaukaisuuden takia en vielä silloin uskaltanut heittää. Ja sitäpaitsi olin kipiänä osan toukokuusta...



Ei siitä sen enempää. Eikä siinä edes kaikki! Sillä kävin eilen kolmatta kertaa tänä vuonna kaverini kanssa Kiasmassa, ja ekaa kertaa seitsemään vuoteen Luonnontieteellisessä. Ja tänään mua kutsuu Pride, josta tulee kuvia ensi postauksessa, koska muuten tästä postauksesta tulisi aivan liian pitkä.





Joten, nähdään taas ensi viikolla!

2 kommenttia:

Saa, ja pitää lähettää palautetta kuvista ja miksei myös kirjoitteluista.