Rock On

2016/05/08

Teidän täytyisi jo lapselliset leikit lopettaa


Tää viikko ei todellakaan ollut mistään parhaasta päästä. Musta on jälleen kerran puhuttu paskaa. Väitetty, ettei mulla ole ystäviä, ja että mä olen paskanpuhuja. Ja totuus on se, että mulla on ystäviä. He eivät vaan kuulu niiden porukkaan, eikä heidän nimetkään tule enää niiden tietoon ikinä.




Mulla tosin on ollut "hiljaisempi" viikko kaveririntamalla, ja syy löytyy edellisestä kappaleesta. En esimerkiksi ole Anssi Kelan kattokeikan jälkeen jaksanut tehdä melkein mitään ja tiistaina jäin suosiolla himaan. Mutta tää kerta ei vikaksi jää, sillä nään Anssi Kelan seuraavan kerran kesäkuun Helsinki-päivän konsertissa, kolmatta kertaa tänä vuonna ja neljättä elämäni aikana.


Lauantai onneksi meni paremmin, kiitos mun kaverilleni, joka päätti perjantaina kysästä mut kylille. En tiiä, onko hän lukenut Facessani jylläänneen paskamyrskyn, mutta kaikesta huolimatta tää päivä pelasti mun muuten hirveän dramaattisen viikkoni.



2 kommenttia:

  1. En allekirjoita tuota että olisit paskanpuhuja, et sinä ainakaan minun seurassani sellainen ole :<
    Olen päättänyt alkaa kutsua sinua useammin kaikkiin menoihin, varsinkin nyt kun tulee kesä :D Voitaisiin mennä johonkin taidemuseoon joskus :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Koska en ole sellainen, sillä mun ex-ystäväni ja sen parasystävä ovat itte niitä paskanpuhujia. Mutta mitäpä voikaan odottaa massateinin oloisilta diivoilta. En anna niille yhtäkään säälipistettä, ihan sama ovatko ne fyysisesti vammasia, kehitykseltään vammaisia tai eivät. Eikä ne ansaitse mua. Olen liian cool ollaakseen niiden kanssa.

      Ihanaa :3 kesästä tulee nyt vieläkin ihanampi!

      Poista

Saa, ja pitää lähettää palautetta kuvista ja miksei myös kirjoitteluista.