Rock On

2016/04/18

Let's take vähäsen rennosti







Näyttö takkuaa ja koulu takkuaa. Päivät istun netissä, piirtämässä ja vetelessä päikkäreitä. Illat ovat kuluneet milloin mitäkin tehdessä, keskiviikkona kävin Tyttiksellä kuviksessa ja paras kaverini tuli kattomaan leffaa mun kanssa, torstaina olen nukkunut, perjantaina olin kaverilla, viikonlopun olen pelkästään nukkunut ja dataillut. Vuorottelua katos perkele. Tänään taas aion hoitaa asioita Itiksessä.




Koska mitään spesiaalia ei muina päivinä ole tapahtunut, siirrytään perjantaihin. Perjantaina pelasin kavereiden kanssa tätä karkkipeliä, joka takasi meidän osalta viikonlopun naurut. Sitten yritettiin tehdä käsikirjoitus yhtä minileffaa varten ja syötiin kuka mitäkin, ettei meiän hengitys haisisi niille ällöille karkeille. Roskiskin piti hajustaa Axella.


2 kommenttia:

  1. Oon kuullutkin tosta karkkipelistä, kuulostaa ihan hirveältä :D En itse kyllä suostuisi, mutta teillä on mahtanut olla hauskaa XD

    http://kiiainnanmaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo en kyllä suosittelisi sitä peliä herkkänahkaisille. Ja kyllä, meillä oli kivaa, harmi että meidän reaktiot eivät tallentuneet kameraan... kaikki meistä sylkäisi ne pahimmat karkit roska-astiaan joten selviytyjiä ei ole. Lopulta me syötiin kaikki jäljelle jääneet karkit yhteisymmärryksessä.

      Poista

Saa, ja pitää lähettää palautetta kuvista ja miksei myös kirjoitteluista.