Rock On

2016/03/19

Takapakkia ja takatalvea



Vaikea viikko takana. Huutelin taas asioita, joita ei olisi pitänyt sanoa. En voi niille mitään, mitä mä saan "sano tää ja tää"-papereissa. Olin hermorauniona tämän takia ja olin tällä viikolla melkein joka päivä ulkona. Syitä lienee yhtä monta ko päiviäkin. Alkuviikosta ja alkuviikon netinpuutteesta mä jo kerroinkin edellisessä postauksessa.

Loppuviikosta tuhlasin taas liikaa. Kävin UFF-issa 2€ päivillä, mutta tämän lisäksi päätin mennä Kippoon sekä Jungle Juice Bariin smoothieille. Kipossa kävin ekan kerran ja ainoaksi reissuksi se jääkin hintansa takia. Samanlaisia smoothieita ko teen kotonakin. Eilen kävin kuvaamassa huonolla menestyksellä ja tänään illalla mua odottaa kaverini 30-vuotispäivät.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Onko asiaa? Hyvä.
Vastaanko? Kyllä.

Mutta muista, lähetä vain sellaista palautetta jollaista sie myös mahdollisesti kestäisit.