Rock On

2016/01/12

Talvi on alkanut - ja sen näkee

Terveppä terve! 

Koko tää viime viikko ollaan jouduttu kärsimään helvetinmoisessa pakkaslämpötiloissa. Jos olisi +20 astetta, niin olisi ulkona mitä ihanteellisin keli. Sitten ko on -20 ja muutamat vielä päälle, niin se on vastakohta tälle ihanteelliselle kelille. Ulkona ei pysty hengittämään ja pitää varata puolet tavanomaista enemmän aikaa pukeutumiselle tän helvetinmoisen kylmyyden takia.




Torstaina loppui joululoma, mutta en mennyt kouluun pakkasmäärän takia. Tajusin kauppareissumatkalla sen olleen aavistuksen turhaa, koska hyvällä kerrospukeutumisella voisin pärjätä vaikka -30 asteen pakkasessa, jos pystyisin. Mutta koska mä silloin nukuin vain kolme tuntia, kouluun ei ole asiaa. Olin silloin sitä paitsi yhtä sekaisin ko spurgu parit Leijona-viinat ottaneena.






Viikonloppu oli täynnä ohjelmaa. Perjantaina olin kavereiden kanssa pizzalla sekä kahdessa kahvilassa. Sitten lauantaina olin Mirumarun luona yötä ja meillä oli illanistujaiset. Sunnuntaina olin ko olinkin LUX-valotapahtumassa, kolmatta kertaa putkeen. Mun piti olla siellä yksin, mutta sitten Jopi ja sen kaveri oli siellä. Tosin se kaverini kaveri läksi meiän mielestä mitättömästä syystä... sitten me kuvailtiin kaksin.









Pakkaset ottivat vallan viimeistään Vanhan kirkkopuiston kohdalla. Jalat jäätyivät aika pahoin eikä kuvauksista tulleet lopulta mitään. Missasin 3 kohdetta pahasti paleltuneiden jalkojeni takia; ne missatut kohteet olivat Espan lavalla, Sofiankadulla ja Annantalon lähellä olleessa kapakassa. Mun piti olla Jopin kanssa Annantalolla ainakin puoli tuntia. Onneksi siellä oli mukavasti työpajoja... kerron tästä nyt menevästä viikosta sitten ensi postauksessa...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Saa, ja pitää lähettää palautetta kuvista ja miksei myös kirjoitteluista.