Rock On

2016/01/17

Miks ovet eivät aukene mulle?

Tää oli suurimmaksi osaksi surkea viikko. Monesta syystä, ja tän takia en ole tällä viikolla kuvaillutkaan. Onneksi kovalevy saatiin sentään kuntoon ja perjantai oli tosi kiva päivä. Näytänkin teille näitä vanhempia otoksiani, koska uusia ei ole tullut tän viikon aikana yhtään.





Mulla olisi vaikka kirjan verran valittamista, mutta mä en niitä kaikkia viitti laittaa. Tyttikseen en ole vieläkään tervetullut ko ennaltamäärättyinä päivinä. Ottaa päähän, ko ne ohjaajat käsittelevät lapsia ko kukkaa kämmenellä samaan aikaan ko mua kohdellaan ko luokkakaveriani sen "asuinpaikassa".


Muuten viikko menikin aika tavanomaisesti. Perjantaina kävin Hesessä kaverini kanssa koulupäivän aikana, koska koulussa oli niin kauheeta ruokaa. Koulun jälkeen menin tavanomaiseen tapaan keskustaan kavereita tapaan. Alkoi kolmen koplalla, joka laajentui sitten seitsikoksi ja kaksikon kautta toiseksi seitsikoksi. Kiitoksia mm. Danskulle, Sardelle, Karolle, Jellulle ja Antskulle seurasta!


Kotona sitten säätelin Spotifyn kanssa, koska mä tyhmyyspäissäni jätin kirjaamatta ulos sen kaverini tädin tabletille. Nyt siellä on Adelea ja Hukkaa ja Mamaa mun suosituimmissa, vaikka toista en edes kuuntele. Melkein olin tehdä uuden Spotify-tunnuksen, mutta sitten sain kirjattua etäisesti ulos. Miksi kaikki tehään niin hankalaksi?

Mobiilikäyttäjille tiedoksi; nämä kuvat ovat otettu vuosina 2012-2013 sekä alkuvuodesta 2015.

4 kommenttia:

  1. Harmi että sulla on ollut huono viikko, toivottavasti ensi viikko menee paremmin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aina voi toivoa parempaa. :')

      Poista
    2. Ainahan olis aiheita ,jopa valittaa .Miksi ,kun siitä vain paha mieli ,jopa itselleen .Siis ,ILOSTA TIETÄ ,VAIKAS SYDÄN MÄRKÄNIS!!!

      Poista
    3. Totta! Siksi olenkin ottanut niskasta kii, etten valittaisi niin paljoa ko viime vuonna. Mutta minkäs teet, ko alkuviikko on mennyt päin pyllymäkee...

      Poista

Onko asiaa? Hyvä.
Vastaanko? Kyllä.

Mutta muista, lähetä vain sellaista palautetta jollaista sie myös mahdollisesti kestäisit.